Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FreeLancer] Eigen Server + MOD

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:00
Beste Tweakers,

Ik ben van plan met een paar klasgenoten en andere kennissen weer FreeLancer te gaan spelen. Dit willen we gaan doen op onze eigen server. De vraag alleen is nog welke MOD we hiervoor kunnen gaan gebruiken, want de standard versie is een beetje saai geworden. Ik heb al een beetje gezocht naar de verschillende MODs maar ben nog niet overtuigt welke mij het beste lijkt. Ook heb ik een paar MODs gevonden waarmee je (volgensmij) niet een eigen server mee kan maken. Zijn hier nog een aantal FreeLancers die mij meer informatie kunnen geven over de verschillende MODs die nog leuk zijn om te spelen? Het gaat om de volgende opties de de MOD moet hebben:

- Nieuwe Systemen
- Nieuwe Schepen
- Nieuwe Wapens
- Hogere lvl mogelijkheid
- en misschien een mogenlijkheid om een eigen Systeem te hebben, (hier weet ik vrijwel niets vanaf maar ik had gelezen dat dit ergens mogelijk is)

De 2 MODs die bij mijn search naar boven kwamen zijn:
Crossfire (http://www.lancersreactor...load/download.asp?id=2030)
Sci-Fi Universe (http://www.lancersreactor...load/download.asp?id=2042)
Bij deze weet ik niet of het mogelijk is om een eigen server te maken met deze mod, kan iemand mij hier meer over vertellen?

Alvast bedankt ;)

Verwijderd

WOW, ik verheug me erop om samen met je de sterrenhemel te ontdekken frank!
Ik hoop met heel mijn hart dat je de server zo snel mogelijk voor elkaar krijgt maar dan moeten wel lieve mensen reageren.
<3 YOu alL

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Misschien kan je het beter in [PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen aan de kaart stellen? In plaats van een heel nieuw topic hiervoor te openen, is naar mijn mening niet echt nodig.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• BLACK SPIDER NL
LuPo schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:53:
Misschien kan je het beter in [PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen aan de kaart stellen? In plaats van een heel nieuw topic hiervoor te openen, is naar mijn mening niet echt nodig.
Daar zat ik zelf ook aan te denken, maar als ik daar deze vraag post ben ik bang dat er vrijwel geen reply's komen. En hier gaat het meer om een vraag, dat andere topic is meer een oproep om samen te spelen.

Verwijderd

Reageer dan niet ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 09-12-2005 23:51 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Vragen horen thuis in SPV :)
SGD ---> SPV dus.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Reageer dan niet. ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 09-12-2005 23:51 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Modbreak:Jij snapt het ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 09-12-2005 23:51 ]

• BLACK SPIDER NL
Ok, genoeg geweest :P

Nu ff ontopic:

Ik heb gen1mds@hotmail.com al gemailt voor de Crossfire Server bestanden. dus ik wacht op een reply :)

Ik heb vanmorgen gehoord dat de Next Generation MOD ook goed moet zijn, kan iemand mij hier meer over vertellen hoe dat gaat als je er zelf een server mee maakt?

Verwijderd

Modbreak:SPAM en oude koe :w

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 22:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.