Toon posts:

Blue Orb op V6600??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus v6600 G-force 1 sdr
past hier een blue Orb op.

Zo ja, ga ik hem vanmiddag halen..

Bvd.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:56
Geen idee. Hangt ervan af of er twee van die gaatjes naast je videochip zitten op je V6600.

Maar je zei "halen". Weet jij een winkel in Nederland waar je ze kunt halen dan?

En dan bedoel ik niet de OC-Shop, want fl. 25,- verzendkosten voor een Blue Orb van fl. 40,- vind ik ietsje te :-)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
heeft meer nut om heatsinks voor de memory te kopen. das namelijk de bottleneck.

als jen restaurant hebt en je wil dat er meer mensen komen moet je eerst kijken wat de bottleneck is te weinig bezetting of te weinig capaciteit.

als er te weinig bezetting is heeft tet niet echt veel nut om de capaciteit uit te breiden
|:(

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Uh gast, tuurlijk past dat. Alles past :) Het is alleen de vraag of je er veel voor moet doen. Als je niet handig ben zou ik het lekker zo laten.

* Selachii heeft 2 sappige Socket7 coolers op zijn Voodoo 5je zitten...cooooooooooool

...gamen blijft leuk...

• abwouters
  • Laatst online: 14-08 18:35
ik heb ook een v6600 (deluxe) en een blue orb. met de standaard blue orb pinnetjes past hij niet.
maar met een beetje seconden lijm is het ook wel te doen hoor.:)

• abwouters
  • Laatst online: 14-08 18:35
heb touwens ook cooling op mijn mem gedaan maar zoveel schhelt het niet.

eerst kon ik met standaard cooling op 140/190 komen en nu met blue orb en mem cooling kom ik maximaal op 155/215.
(het ziet er wel supper vet uit):)

Verwijderd

Topicstarter
Mycom Eindhoven bl orb f50,-

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 20:42

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Op zaterdag 20 januari 2001 12:26 schreef Selachii het volgende:
Uh gast, tuurlijk past dat. Alles past :) Het is alleen de vraag of je er veel voor moet doen. Als je niet handig ben zou ik het lekker zo laten.

* Selachii heeft 2 sappige Socket7 coolers op zijn Voodoo 5je zitten...cooooooooooool

Plaatje ?????
Pagina: 1