Op een afdeling willen we een afdelingspresentatie (PowerPoint) tonen op een PC die aan een netwerk hangt met een standaard windows installatie. Helaas sprint na 10 minuten de schermbeveiliging aan en is de optie om de schermbeveiliging uit te schakelend oor de netwerkbeheerder uitgeschakeld. Ook de registereditor is niet toegankelijk. Ook kunnen we geen software installeren.
Voor we een langdurige (bureaucratie) aanvraag gaan indienen de vraag of dit via een workaround kan: is het mogelijk om te voorkomen dat een PC op de schermbeveiliging springt?
Ik heb al gezicht op GOT en Google, maar kom niet tot goede resultaten. Het programma Jiggymouse (executable) kwam in een van de topics naar voren maar ik kon hiervan geen download locatie vinden helaas.
Iemand goede tips?
Voor we een langdurige (bureaucratie) aanvraag gaan indienen de vraag of dit via een workaround kan: is het mogelijk om te voorkomen dat een PC op de schermbeveiliging springt?
Ik heb al gezicht op GOT en Google, maar kom niet tot goede resultaten. Het programma Jiggymouse (executable) kwam in een van de topics naar voren maar ik kon hiervan geen download locatie vinden helaas.
Iemand goede tips?