Toon posts:

Gezocht: Mini-TFT scherm, 11" / 13"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een klant moet ik een computer bouwen voor in een winkel met een extra klein scherm, maar de vraag is... waar koop je tegenwoordig een klein scherm die ook nog aan de vga uitgang kan?

Ik heb rondgevraagt bij een aantal pc winkels in de buurt, maar die verkopen nauwelijks meer 15" wat eigenlijk al te groot is...

Dus weet iemand waar je een 11" monitor kan kopen?

In de pricewatch is ook niks te vinden....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 15:21 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

TheBorg

Resistance is futile.

Kijk bij leveranciers die kassa's verkopen. Bij Farnell hebben ze ook wel iets, maar dat is vaak voor inbouw. Voorbeeld

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:31

Outerspace

Admin General Chat
Hmm, in je topictitel zie ik ook 13 inch staan. Die staat gelukkig nog wel in de pricewatch:
Sharp LC-13S1E (13")

Wauw, een sig!

Verwijderd

zoek op auto en TFT en je krijgt ladingen 7" schermpjes te zien :)

Verwijderd

Topicstarter
??? Bij farnel zijn ze gek! 800+ euro voor een schermpje dat ook nog ingebouwt moet worden! Ook die 13" vindt ik te duur... je betaald meer, maar je krijgt minder :S...

Ik heb rondgekeken op conrad.nl, maar veel van de monitoren van 7" en 5" zijn erg duur (en eigenlijk ook wel erg klein voor het geld). De goedkoopste 7" was 145 euro maar had geen vga maar s-video... wat doet dat met de kwaliteit?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 17:37 ]

• ruudverbiest
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2024

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:15
Heb een 12.1" LCD te koop (vervangscherm van een laptop), meer specs vind je hier:

http://www.impactcomputers.com/dfwv00b0002-rb.html#

Het mag weg voor 25 euro!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 15:54

Leejow(saait)

Blater

laonightwolf schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:57:
Heb een 12.1" LCD te koop (vervangscherm van een laptop), meer specs vind je hier:

http://www.impactcomputers.com/dfwv00b0002-rb.html#

Het mag weg voor 25 euro!
Alsof dat scherm van jou een VGA-aansluiting heeft :')

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 15:34
Ik ben zelf ook op zoek naar een 12" of 13" tft-lcd-scherm, die inderdaad ook op een VGA aansluiting moet komen te hangen. Nu vind ik alles leuk en aardig, maar om 340 voor zo'n schermpje uit te geven, terwijl je daarvoor ook een 19" scherm hebt, vind ik een beetje té...

Heb wel al rond zitten zoeken, maar kan geen andere schermen vinden ;(
Pagina: 1