Toon posts:

Trage videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb een irritant probleem

Ik heb een Nvidia Gforce FX5600 XT 256mb videokaart(inmiddels al 2 jaar oud) en heb de laaste tijd last van het feit dat hij ineens de video in slowmotion afspeelt terwijl het geluid wel gewoon doorgaat op het goeie tempo. Met gamen heb ik er geen last van, puur met video's.
Is het een hardware probleem? Temperatuur te hoog?Windows Mediaplayer de schuldige?Moet zeggen dat het gisteravond gebeurde terwijl ik aant msnen was en dus video kijken.

Als ik WMP afsluiten en meteen daarna weer (dezelfde) video afspeel doet hij het weer normaal.
Iemand ideeen?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb je ergens overlays draaien (Winamp visualisation etc.) terwijl je de video opent?

[ Voor 25% gewijzigd door dominic op 08-12-2005 15:13 ]

Download my music on SoundCloud

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:21
Of deinstalleer eens al je codecs.. ;)

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 08:47
Ik heb dit zelfde weleens met Bearshare en bepaalde codecs, als ik dan ineens fullscreen klik, dan gaat het beeld een paar seconde in een moordend tempo en dan is het weer normaal. Volgens mij komt dit bij mij omdat 'ie het hele beeld laadt en het dan vervolgens gaat verkleinen waardoor er vertraging komt ten opzichte van het geluid.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze topicstart is wel heel erg karig:

- je vraagt je af of het een hardwareprobleem is, maar je test niet met andere hardware
- je vraagt je af of de temp te hoog is, maar je kijkt niet wat de temp dan is...
- je vraagt je af of Windows Media Player de schuldige is, maar probeert geen andere mediaplayer
- je constateert dat het gebeurt als je MSN en WMP draait, maar kijkt niet wat er gebeurt als je MSN niet draait.

IMHO meer dan genoeg om zelf uit te proberen. Doe dat voortaan voor je een topic opent, 90% kans dat je het zo zelf oplost, mocht dat niet zo zijn, dan kun je zo tenminste een fatsoenlijke topicstart doen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.