Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Mijn vriendin heeft vandaag haar nieuwe telefoon ontvangen, een Samsung E530 'Ladyphone' (besteld bij www.sitel.nl). Het probleem is echter dat alle 'lady' functies lijken te ontbreken (zoals de BMI index, menstruatiecyclus, shoppinglist e.d.).
In het menu zijn deze nergens te vinden (heb zelf ook er naar gezocht), op de plek waar dit volgens de handleiding te vinden zou moeten zijn staat het Hi Easy Menu.

Kent iemand dit probleem? En nog belangrijker, wat doe je er aan?

Metal up your ass

• JaymzHetfield
Misschien ook een idee: Zijn er van Samsung ook Service Centre's zoals ze bijvoorbeeld ook van Nokia hebben? Wellicht dat ze daar de telefoon kunnen flashen om op die manier de software er opnieuw op te zetten.

Metal up your ass

• JaymzHetfield
Ik wist dat er hier weinig dames waren, maar heeft er misschien toch iemand een idee?

Metal up your ass

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik zou zeggen, bel je winkel gewoon even, die kunnen het je ongetwijfeld vertellen.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 23:00

4POX

Everybody is wired

Er zal speciale Hi software inzitten. En is de lady software uit de firmware verwijderd om plaats te maken voor de KPN software.

Ik heb dat ook bij Sony Ericssons gezien. Was een handig functie menu uit een telefoon gesloopt voor een vodaphone live knop. bah

AKA Rinkel weblog

• JaymzHetfield
real-doc schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:08:
Ik zou zeggen, bel je winkel gewoon even, die kunnen het je ongetwijfeld vertellen.
Die zeggen: stuur maar naar Samsung. Nou je kan wel raden hoe vrolijk ze daarvan werd. Krijg je je nieuwe telefoon binnen, kan je die op dag 1 meteen weer terugsturen!
En dan ben je dat ding dus 2 weken kwijt, dus als die dingen ergens te flashen zijn... dan is dat wellicht sneller.

[ Voor 14% gewijzigd door JaymzHetfield op 09-12-2005 12:51 ]

Metal up your ass

• JaymzHetfield
4POX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:19:
Er zal speciale Hi software inzitten. En is de lady software uit de firmware verwijderd om plaats te maken voor de KPN software.

Ik heb dat ook bij Sony Ericssons gezien. Was een handig functie menu uit een telefoon gesloopt voor een vodaphone live knop. bah
Hmmm... Ik weet niet zeker of dat het probleem is, als ze d'r vodafone simkaart erin stopt staat er namelijk een vodafone menu op die plek. Maar in de handleiding (http://downloadcenter.sam..._EU_Ner_Rev1.0_050610.pdf blz. 45) wordt helemaal geen providermenu genoemd.

Mogelijk heeft het iets te maken met het volgende. Ze had een KPN abonnement besteld (geen Hi) en kreeg er uiteindelijk toch een Hi simkaart bij. Navraag bij Sitel vertelde ons dat ze die erbij leverden omdat een gewoon KPN abonnement ook aan een Hi simkaart gekoppeld kan worden.

Maar als je een telefoon verkoopt als 'Ladyphone' en juist die functies zitten er niet op, tsja dan vind ik dat ronduit lomp. Er zit trouwens ook geen Nederlandse handleiding bij, terwijl dit nergens op hun site vermeld staat. En alleen Nederlandse edities komen in aanmerking voor dat gewilde Otazu sierraad....

Metal up your ass

Pagina: 1