Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag tomtom navigator 5 benelux wired aanschaffen voor de t-mobile vario (htc wizard)

nu heb ik wel eens gelzen dat de oude kaarten van tomtom compatible zijn met de nieuwe tomtom.

is het echter simpel? want ik hoorde dat als je bij de huidige tomtom nieuwe kaarten wilt installeren je een een heel gedoe hebt met serienummers, en dat je niet zomaar een kaart van de buurman kan lenen.(ik weet dat dat niet mag eigenlijk maarja zoveel mag niet, en m`n buurman gaat nooit naar italie maar heeft wel de kaart)

ik heb 0 ervaring met tomtom, ik zou dus graag willen weten of het makkelijk is om kaarten over te zeten in de tomtom benelux

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zelf nooit geprobeerd, dus hang me er niet aan op. Door openen van een kaart in een HEX-editor, kan je ergens in het begin van de file een nummer veranderen die het versie nummer van de kaart voorsteld

Als het dus een kaart is van versie 5 staat er in het begin in 5, als je die dus veranderd in een 3 (mocht je versie 3 hebben) zou het moeten werken

Heb ik eens ergens gelezen.

edit: Even gezocht op Pocket-pc club forum

Heb deze draad verder niet gelezen maar er staan aardig wat replies in dus misschien staat mijn suggestie hier ook in

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 08-12-2005 15:18 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
thx, dat moet wel te doen zijn.

weet iemand trouwens of je zomaar tomtom5 kaarten van de buurman kan installeren of gaat dat niet zomaar (ivm registratie oid)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:32
Je kan het toch ook gewoon proberen. :Y)
Als het niet werkt merk je het vanzelf. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb het hele zooitje nog niet en wil graag weten wat ik kan verwachten.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:09:
(...)(ik weet dat dat niet mag eigenlijk maarja zoveel mag niet, en m`n buurman gaat nooit naar italie maar heeft wel de kaart)(...)
En als het niet mag, ben je hier op je verkeerder plek om support te vinden. alles wat niet mag, mag op GoT namelijk ook niet...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.