[mcafee] enterprise welke bestellen?

Pagina: 1
Acties:

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Wij maken sinds ruim een jaar gebruik van McAfee Virusscan. We hebben toen 7.1.0 aangeschaft en deze is recentelijk geupgrade naar 8.0! Allemaal niets aan de hand..nu wilde ik wat extra licenties bestellen. Makkelijker gezegt dan gedaan dus.

Via: http://www.shopmcafee.com...CACHE_ID=1818040000189081

zou dat moeten kunnen!

Maar de versie wat ik moet hebben "Virusscan Enterprise v.8.0" wordt dus nergens expliciet vermeld. Worden allemaal mooie beschrijvingen gegeven maar het wordt mij maar niet duidelijk welke ik nu moet hebben.

Weet iemand raad?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36
symanec zelf even mailen hierover :? als iemand het weet zijn zij het wel.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:08
denk dat symantec het niet weet (is namelijk van norton )maar mailtje naar mc afee zal wel genoeg zijn voor het juiste antwoord

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

sarcast schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:43:
Geen slecht idee om te mailen, maar doe het dan wel naar McAfee ;)

Hier is een product comparison:
http://us.mcafee.com/root/campaign.asp?cid=15008

[ Voor 17% gewijzigd door Ruzor op 08-12-2005 14:51 ]

[This is what you get when you mess with us]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Daarnaast staat er ook een comparison waar de verschillende features van de pakketten genoemd. ;) Zo zie je dus dat Managed VirusScan plus Anti-Spyware, Active VirusScan SMB Edition, Active Virus Defense SMB Edition en Virex de Desktop & File Server Anti-Virus Protection leveren. :)

Omdat je alleen Virusscan Enterprise 8.0i moet hebben, gok ik dat je Managed VirusScan plus Anti-Spyware moet hebben. ;)

Signature

Verwijderd

sarcast schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:43:
LOL

vraag een offerte aan bij die gasten, omschrijf je situatie en je krijgt vanzelf de beste optie toegeschoven.
Pagina: 1