Ik kom er niet uit, ik probeer de Horizontale scrollbar wegte haleb maar het wil maar niet lukken, ik heb op google en op dit forum gezocht en heb dit kunnen vinden
Hoe verticale scrollbar weg in HTML pagina?
maar daar word gezegt
style="overflow: hidden" verwijdert beide scrollbars, wanneer je alleen de horizontale weg wilt hebben moet je style="overflow-x: hidden" zetten, of juist style="overflow-y: hidden" voor hetzelfde effect op de verticale balk.
waar moet ik de style="overflow-x: hidden" zetten? bij <head> of bij <body> ik weet het niet, misschien wel een stomme vraag maar ik heb alles geprobeerd
Spijt me heel erg als het op slot gaat, ik kom verder er niet uit en dit hoort een help forum et zijn, misschien iemand die mij kan helpen.
nogmaals: spijt me admin, indien dit topic niet aan uw voleisen voldoet
Hoe verticale scrollbar weg in HTML pagina?
maar daar word gezegt
niet helemaal juist overigensDon Facundo schreef op 13 augustus 2002 @ 19:59:
style="overflow: hidden"
en je doet mensen geestelijk pijn als je java met javascript verwart
style="overflow: hidden" verwijdert beide scrollbars, wanneer je alleen de horizontale weg wilt hebben moet je style="overflow-x: hidden" zetten, of juist style="overflow-y: hidden" voor hetzelfde effect op de verticale balk.
waar moet ik de style="overflow-x: hidden" zetten? bij <head> of bij <body> ik weet het niet, misschien wel een stomme vraag maar ik heb alles geprobeerd
Spijt me heel erg als het op slot gaat, ik kom verder er niet uit en dit hoort een help forum et zijn, misschien iemand die mij kan helpen.
nogmaals: spijt me admin, indien dit topic niet aan uw voleisen voldoet