LS,
Ik bezig met het vernieuwen van mijn persoonlijke website met foto's ed.
Nu ben ik van plan een dropdownbox te maken met keuzes uit meerder foto pagina's.
Gezien ik helemaal geen ervaring heb met HTML / dropdownboxes heb ik al het een en ander gevonden via het internet, alleen loop ik momenteel vast.
Ik wil als men in het dropdown menu voor foto's x kiest dat deze dan weergegeven word in een ander frame. Dat zou in principe met de target funtie moeten kunnen.
Echter heb ik het al op verschillende manieren geprobeert maar kom er niet uit. momenteel heb ik de volgende code:
<option value="">Selecteer pagina</option>
<option value="/foto's/foto's 1/index.htm">1</option>
<option value="/foto's/foto's 2/index.htm">2</option>
<option value="/foto's/foto's 3/index.htm">3</option>
</select></font></div>
Nu worden de pagina's weergegeven in hetzlefde frame als de link zich in bevind.
Diverse mogelijkheden als:
<option value="http://www.tweakers.netnlcom" target ="onder">4</option>
werkt niet.
Heeft iemand een oplossing? of heeft iemand een beter iedee? Ik hoor het graag! bvd
Ik bezig met het vernieuwen van mijn persoonlijke website met foto's ed.
Nu ben ik van plan een dropdownbox te maken met keuzes uit meerder foto pagina's.
Gezien ik helemaal geen ervaring heb met HTML / dropdownboxes heb ik al het een en ander gevonden via het internet, alleen loop ik momenteel vast.
Ik wil als men in het dropdown menu voor foto's x kiest dat deze dan weergegeven word in een ander frame. Dat zou in principe met de target funtie moeten kunnen.
Echter heb ik het al op verschillende manieren geprobeert maar kom er niet uit. momenteel heb ik de volgende code:
<option value="">Selecteer pagina</option>
<option value="/foto's/foto's 1/index.htm">1</option>
<option value="/foto's/foto's 2/index.htm">2</option>
<option value="/foto's/foto's 3/index.htm">3</option>
</select></font></div>
Nu worden de pagina's weergegeven in hetzlefde frame als de link zich in bevind.
Diverse mogelijkheden als:
<option value="http://www.tweakers.netnlcom" target ="onder">4</option>
werkt niet.
Heeft iemand een oplossing? of heeft iemand een beter iedee? Ik hoor het graag! bvd