[XP] Key upgraden

Pagina: 1
Acties:

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Vorige week heb ik een orginele Windows-XP licentie gekocht, en die heb ik vandaag via post ontvangen.

Aangezien ik nu een illegale versie draai, wil ik graag die legale gaan gebruiken. Nu heb ik een keychanger geprobeerd, maar dat wilde niet lukken.

Bestaat er een manier om de key te wijzigen zonder dat ik Windows opnieuw moet installeren?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-03 15:48
pingelmonster schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:26:
Vorige week heb ik een orginele Windows-XP licentie gekocht, en die heb ik vandaag via post ontvangen.

Aangezien ik nu een illegale versie draai, wil ik graag die legale gaan gebruiken. Nu heb ik een keychanger geprobeerd, maar dat wilde niet lukken.

Bestaat er een manier om de key te wijzigen zonder dat ik Windows opnieuw moet installeren?
waarschijnlijk heb je hem geinstalleerd met een volume license key en kun je hem niet wijzigen.

en anders : http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;328874

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan op zich wel je key wijzigen, maar je kan niet van Windows editie veranderen. Een Windows "Volume License" (in de volksmon wel corporate e.d. key genoemd) is een andere editie dan een Windows MCE 2005, en dat is dan ook weer een andere editie dan Windows XP Profesional Retail, wat weer een andere is dan Windows XP Proffesional OEM :)

Dus - wat probeer je precies te veranderen? :)

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Heb je het programma "RockXP" al eens geprobeerd ? Daarmee heb ik ooit een key veranderd..

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:09

BCC

Dit is mij laatst gelukt met xppid.exe.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.