Toon posts:

[printer] goedkoop kopieerapparaat

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kopieerapparaat voor A4. Ik zat te denken aan de PSC-serie van HP, maar ik dacht dat ik beter een laserkopieerapparaat kon nemen, omdat dat goedkoper is dan inktjet. Is dat waar? Het gaat overigens om "gewone" zwartwit kopietjes.

En welk apparaat zal ik dan nemen? Welke is heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding en is niet al te duur in aanschaf én gebruik? Wat aanschaf betreft wil ik tot ongeveer €400,- gaan.

Verwijderd

In gebruik is een laser printer/copier goedkoper dan een ink jet, echter in aanschaf is deze duurder. Het hangt er dus vanaf hoe veel je kopiert en hoe lang wil je deze houden.

Verwijderd

Topicstarter
in principe wil ik hem houden totdat hij kapot gaat en ik denk dat het ongeveer 10 kopietjes per dag zijn gemiddeld

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:15
Je kunt eens kijken naar een Canon Laserbase MF5730, kost je ongeveer 300 euro, heb je ook scanner en printer.
http://www.canon.nl/For_H...941&SourcePageID=170125#1

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

Topicstarter
Erg bedankt voor de reply, maar er zullen boeken gekopieert moeten worden... En dat kan volgens mij met deze niet. Of kijk ik nou heel scheef?

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:15
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:27:
Erg bedankt voor de reply, maar er zullen boeken gekopieert moeten worden... En dat kan volgens mij met deze niet. Of kijk ik nou heel scheef?
In de specs:
Papier Scan Type: Flatbed en ADF
Ik heb hem niet in het echt gezien, maar normaalgesproken zit er een klep op.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• keesdewit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-02 21:33

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie van de canon mf 3110?

Iemand ervaring mee?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje eigen inzet mag ook wel. Nergens blijkt uit je posts dat je zelf ook maar een review gelezen hebt ofzo.

Verder mag het wat genuanceerder, keesdewit... als je HP junk vindt hoor je dat te onderbouwen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.