[exel] Lijst met jaartallen aanpassen / updaten

Pagina: 1
Acties:

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 10:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Ik heb een lijst met jaartallen (2005 / 2036) in een drop/pulldown box. Het probleem is echter dat ik geen idee heb hoe ik nu 2006 eraan komt die 2005 weghaal uit de lijst (of waar die jaartallen uberhoubt vandaan komen)
Ik dacht eerst dat hij naar de systeemdatum keek maar dat bleek het niet te zijn.
Iemand een idee waar die lijst met jaren vandaan komt of waar dit aan te passen is?

This space is occupied

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

ik zou zeggen -> zoek en gij zult vinden.... 8)

die lijst met jaartallen is er niet door kaboutertjes neergezet, dus die is door iemand gemaakt...
die jaartallen bevinden zich sowieso in een lijst waarnaar je drop/pulldown boxje verwijst. Probeer eens rechtermuisknop op je box, en kijk eens waar hij naar toe verwijst... Misschien op een sheet die verborgen is... maar ergens in je .xls moet zich een lijstje met jaartallen bevinden, daar geef je 2005 een schop en weg is ie :)

iets met foto's...

• basz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 07:40

basz

Professioneel prutser

t kan ook een cel zijn waar 'valideren' aan staat.

data => valideren; daar staat ie waarschijnlijk ingesteld op 'lijst' en 2 veldjes lager staat dan een verwijzing naar de cellen met de jaartallen erin, of een lijst gescheiden door ";".. (2005;2006;2007;2008;...)