Hello !
Ik zit hier met een probleempje die ik dus niet opgelost krijg.
Het gaat hier om een gesharde printer via een server een hp 3700
Voor onder dos te printen moet je een bat scriptje maken zodat de exact software hem erkent.
het werkt allemaal veilloos tot af en toe niet. dan kan die gewoon niet printen terwijl het scripte gerunned heeft. dan komt er gewoon niets uitgerolt, terwijl je wel vanuit windows en alle andere programma's kan printen !
Ik snap hier dus helemaal niets van !
opnieuw opstarten helpt niet, reinstallatie niet, script restart niet.
Alles printers staan goed ingesteld inclusief de poorten in het script en in exact.
Wie heeft enig idee hoe dat zou kunnen komen ?
os = winxp pro
exact software 7.0 of 7.1 dat weet ik niet zeker meer.
het wordgebruikt op 2 computers , en dan op beide werkt het niet "ineens" niet meer
ik heb toen ook nog een keer de printer uitgehad , serer gestarted, werkstationnen gerestart en toen werkte het ineens weer , en toen ineens weer niet. en nu helpt de procedure van opnieuw opstarten ook niet meer.....
Ik zit hier met een probleempje die ik dus niet opgelost krijg.
Het gaat hier om een gesharde printer via een server een hp 3700
Voor onder dos te printen moet je een bat scriptje maken zodat de exact software hem erkent.
het werkt allemaal veilloos tot af en toe niet. dan kan die gewoon niet printen terwijl het scripte gerunned heeft. dan komt er gewoon niets uitgerolt, terwijl je wel vanuit windows en alle andere programma's kan printen !
Ik snap hier dus helemaal niets van !
opnieuw opstarten helpt niet, reinstallatie niet, script restart niet.
Alles printers staan goed ingesteld inclusief de poorten in het script en in exact.
Wie heeft enig idee hoe dat zou kunnen komen ?
os = winxp pro
exact software 7.0 of 7.1 dat weet ik niet zeker meer.
het wordgebruikt op 2 computers , en dan op beide werkt het niet "ineens" niet meer
ik heb toen ook nog een keer de printer uitgehad , serer gestarted, werkstationnen gerestart en toen werkte het ineens weer , en toen ineens weer niet. en nu helpt de procedure van opnieuw opstarten ook niet meer.....
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 12:34 ]