[bug?] Nieuwe items onmarkeren: staat op 2, maar is 1

Pagina: 1
Acties:

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 02:12
Sorry, voor de misschien wat onduidelijk topic title :)

Ik heb in mijn layout-settings staan dat na 2 views items niet meer (rood) gemarkeerd moeten worden. Maar dit gebeurt al na 1 view.

Als er dus 2 nieuws-items (rood) gemarkeerd zijn en ik klik op 1 van die nieuw-items en klik daarna op vorige, dan is dat andere nieuws-item gewoon weeer zwart.

Is iemand anders dit ook al opgevallen?

Dit is zowel in IE, als in FF

Komt dit misschien omdat, je die nieuw-items op de FP, 2 keer ziet: Zowel aan de linkerkant, als in het midden?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Ik zou zeggen omdat het twee views zijn: de eerste keer dat je de FP bekijkt, en de keer dat je naar het nieuwsitem kijkt: kortom, 2 views. Of zou er met views FP-views bedoelt moeten worden?

DM!

• TheovdS
Ja, maar als er 2 items gemarkeerd zijn en je leest er maar 1, dan is die andere ook weer ongemarkeerd.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JHS schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:52:
Ik zou zeggen omdat het twee views zijn: de eerste keer dat je de FP bekijkt, en de keer dat je naar het nieuwsitem kijkt: kortom, 2 views. Of zou er met views FP-views bedoelt moeten worden?
Dat is volgens mij precies wat er gebeurt. Je hebt dan twee views gemaakt op de frontpage en dat is precies voldoende om settings te unmarken, zoals je graag wil. Oplossing is dus om het aantal views iets hoger te zetten.

En je krijgt een gratis titelupdate, het is niet echt nodig om zoveel mogelijk tussen blokhaken te zetten :) .

• TheovdS
Harm schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:42:
[...]

Dat is volgens mij precies wat er gebeurt. Je hebt dan twee views gemaakt op de frontpage en dat is precies voldoende om settings te unmarken, zoals je graag wil. Oplossing is dus om het aantal views iets hoger te zetten.

En je krijgt een gratis titelupdate, het is niet echt nodig om zoveel mogelijk tussen blokhaken te zetten :) .
TNX :)

OK, dan zet ik em wat hoger: het wordt dan 5 minuten.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

[...] Oplossing is dus om het aantal views iets hoger te zetten. (...)
Dat kan niet :) . Het is alleen maar mogelijk het te veranderen in een tijdsduur :) .

DM!

• TheovdS
Oplossing is dus om het aantal views iets hoger te zetten.
JHS schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:42:
[...]
Dat kan niet :) . Het is alleen maar mogelijk het te veranderen in een tijdsduur :) .
Misschien een idee voor de FP om het aantal views te verhogen?
*TheovdS zou dat heel nice vinden

offtopic:
Leuk die nieuwe kleurtjes >:)

[ Voor 25% gewijzigd door TheovdS op 08-12-2005 20:20 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JHS schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:42:
[...]
Ja, de TS begon over views :P . Ik zie nu inderdaad dat het óf na 2 views is óf na een bepaald aantal minuten. Weer wat geleerd, aangezien ik die optie al een heel aantal weken terug op 'na 15 minuten' heb gezet. Ennieweejs, volgens mij is het dus geen bug en als je daar veranderingen wil, kan je die het beste melden op Devtrack.

edit:
Kleur? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Harm op 08-12-2005 20:24 ]

Pagina: 1