Ik heb een MSI K7T266 Pro2 moederbord. Hierop een AMD 1900 processor. Sinds kort klapt de computer er spontaan uit. Beeld op zwart en dan wordt deze opnieuw opgestart. Ik heb al alles vast lopen te drukken maar dat geeft geen verbetering. Voeding (Antec) trekt het gehele systeem net maar is krap aan.
Hij heeft al een een processorfout gegeven. Helaas weet ik niet meer precies wat voor. Ook heeft hij wel eens de melding gegeven dat andere hardware dit probeem geeft. Al met al is het, voor mij, redelijk onduidelijk.
Verder heb ik sinds kort Norton Internet Secr. 2006 draaien en dat liep gewoon goed. Nu heeft hij bv virus def. 6-12-2005 en dan ineens heeft hij virus 29-09-2005 weer. Als of hij dit terug gezet heeft. Ook dit is een terug keren probleem.
Zou het één met het ander te maken kunnen hebben?
Begint mijn moederbord en/of processor te overlijden?
Zouden het voedingsprobelemen zijn?
Moet ik alles maar vervangen
(helaas geld gebrek) of is het aan te raden moederbord en CPU te vervangen?
Indien dat laatste misschien heeft iemand een suggestie welk moederbord en CPU dan? Denk aan geld gebrek
dus kan niet het nieuwste van het nieuwste op het ogenblik aanschaffen!
Kan iemand mij helpen?
Hij heeft al een een processorfout gegeven. Helaas weet ik niet meer precies wat voor. Ook heeft hij wel eens de melding gegeven dat andere hardware dit probeem geeft. Al met al is het, voor mij, redelijk onduidelijk.
Verder heb ik sinds kort Norton Internet Secr. 2006 draaien en dat liep gewoon goed. Nu heeft hij bv virus def. 6-12-2005 en dan ineens heeft hij virus 29-09-2005 weer. Als of hij dit terug gezet heeft. Ook dit is een terug keren probleem.
Zou het één met het ander te maken kunnen hebben?
Begint mijn moederbord en/of processor te overlijden?
Zouden het voedingsprobelemen zijn?
Moet ik alles maar vervangen
Indien dat laatste misschien heeft iemand een suggestie welk moederbord en CPU dan? Denk aan geld gebrek
Kan iemand mij helpen?