Toon posts:

Logitech G7 Batterij laad niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een Logitech G7 muis en na een paar dagen kwam er melding van de Setpoint2.47 software dat mijn batterij kritiek laag was ik dacht geen probleem want de ander Batterij zat al een paar dagen in de lader.

Nadat ik de 2e batterij in mijn muis had geprakt kwam hij al gelijk weer met de melding dat deze ook kritiek laag was.

Nu blijkt dat je de opties op de lader hebt normaal 10 uur opladen (Default) en Boost 2 uur opladen (kan storing veroorzaken) ik heb beide oplaad mogelijkheden al geprobeerd maar niet dus mijn muis doet nu helemaal niets meer waarschijnlijk omdat nu de Batterijen helemaal leeg zijn.

Vragen:
-Hoe kan je zie dat die oplaad?
Ik zie soms in het begin wel een heel klein lampje knipperen op de oplader maar die gaat binnen notime weer uit.

- Moet de Pc aan staan om op te laden?
Dit zou beteken in normal oplaad modes dat je je PC 10 uur aan moet staan gekke werk dus.

- Ik heb ook al geprobeerd om vanaf een gevoede External USB2 Hub op te laden maar no way.

- Ik neem aan de je voor de oplader zelf geen drives hoeft te installeren ik heb alleen de Setpoint2.47 software geinstalleerd.

Iemand ervaring of suggesties hier over?

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:40
Als je er een batterij indoet gaat hij inderdaad knipperen en als de batterij 100% is opgeladen dan brandt het lampje gewoon.
Verder zoi ik het echt niet weten, ik deed de oplader in m'n Usb port en hij begon op te laden.
Heeft de oplader het al een keer gedaan?

De Pc hoeft niet aan te staan maar er moet wel stroom op staan anders werken de Usb porten niet.

Succes verder! :)

XPS 9500 | Sony A7RIII

Verwijderd

Topicstarter
The Answer schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:31:
Als je er een batterij indoet gaat hij inderdaad knipperen en als de batterij 100% is opgeladen dan brandt het lampje gewoon.
Verder zoi ik het echt niet weten, ik deed de oplader in m'n Usb port en hij begon op te laden.
Heeft de oplader het al een keer gedaan?

De Pc hoeft niet aan te staan maar er moet wel stroom op staan anders werken de Usb porten niet.

Succes verder! :)
Ik heb met Logitech NL Gebeld en de persoon die ik aan de telefoon kreeg snapte het niet helemaal geloof ik en dan heb ik het niet over mijn probleem ik zal je details besparen maar nadat we het over hetzelfde hadden wist hij via vele onderbrekingen en raadplegen met collega's het volgende te vertellen.

- Je moet je Pc aan laten staan (10 uur lang dus voor normale modus) voor het opladen.
- Het maakt niet uit of het Usb1 of USB2 is.
- Je moet hem direct aan de PC hangen geen Hub ertussen dus.
- Het is niet aan te raden om Boost modus te gebruiken vanwege storing en overbelasten van je USB2 poort.

Ik heb hem nu aan mijn laptop hangen USB1 op normale modus en er knippert nu een groen lampje dit deed hij dus niet op mijn Pc met USB2 waar ik verschillende USB2 poorten heb geprobeerd.

Nou nog even 10 Uur wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Logi G7 omgruild en het opladen gaat nu gewoon prima.

Defecte oplader dus. :(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:33

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:48:
Ik heb mijn Logi G7 omgruild en het opladen gaat nu gewoon prima.

Defecte oplader dus. :(
Dacht ik ook al. Dat met boost-modus en USB2 heeft gewoon te maken met de hoeveelheid stroom die je USB-poort kan leveren. Als dat niet genoeg is of maar marginaal genoeg dan kan dat storingen opleveren.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe