Als deze ergens anders had moeten staan verplaats em maar 
Ik heb laatst een vid kaart (sapphire radeon 9800 pro [128 mb])gekocht
voor een wat verouderd systeem.
Deze kaart heeft extra stroom nodig terwijl de oude dit niet hoefde.
Nadat de kaart erin zat/drivers erop stonden merkte ik dat de ingame performance
vrijwel hetzelfde waren als de oude kaart (geforce 4 mx 64mb). Dit klopt natuurlijk
niet. Ook heb ik vastlopers om de zoveel tijd. Ikzelf denk dat de wattage van mijn
voeding veel te laag is, (zo'n vermoeden had ik al, maar de 'experts' bij alternate
zeiden dat een voeding van 235 watt het wel aan kon..).
Ik heb erover nagedacht om het te testen door de voeding van mijn nieuwe pc (380 watt)
op de video kaart aan te sluiten maar heb dit bij nader inzien maar laten vliegen
.
Dus hier mijn vraag; lost het kopen van een nieuwe voeding deze problemen op,
en zo ja, waar moet ik op letten bij deze aanschaf (behalve compatibiliteit mobo).
bvd
specs: p3 500mhz, 655 mbram (pc 133 cl3), maxtor hdd, 235 watt Fortron source FSP235 (voeding)
Ik heb laatst een vid kaart (sapphire radeon 9800 pro [128 mb])gekocht
voor een wat verouderd systeem.
Deze kaart heeft extra stroom nodig terwijl de oude dit niet hoefde.
Nadat de kaart erin zat/drivers erop stonden merkte ik dat de ingame performance
vrijwel hetzelfde waren als de oude kaart (geforce 4 mx 64mb). Dit klopt natuurlijk
niet. Ook heb ik vastlopers om de zoveel tijd. Ikzelf denk dat de wattage van mijn
voeding veel te laag is, (zo'n vermoeden had ik al, maar de 'experts' bij alternate
zeiden dat een voeding van 235 watt het wel aan kon..).
Ik heb erover nagedacht om het te testen door de voeding van mijn nieuwe pc (380 watt)
op de video kaart aan te sluiten maar heb dit bij nader inzien maar laten vliegen
Dus hier mijn vraag; lost het kopen van een nieuwe voeding deze problemen op,
en zo ja, waar moet ik op letten bij deze aanschaf (behalve compatibiliteit mobo).
bvd
specs: p3 500mhz, 655 mbram (pc 133 cl3), maxtor hdd, 235 watt Fortron source FSP235 (voeding)