Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een draadloze headset. Ik heb 'm nu zowel voor WoW als CoD nodig en het moet er dan nu toch maar eens van komen. Heb 't al te lang uitgesteld. 
Ik heb al wat op internet gezocht en aan guildies gevraagd, maar ik kom niet verder dan headsets met draad. Mijn probleem is dat m'n PC behoorlijk ingebouwd staat in een kast en dat de draad dan dik drie meter moet zijn. Langste wat ik gezien heb is 2.5m, te kort dus. ^^ De zoekfunctie leverde me vanalles op, behalve een duidelijk antwoord.
Volgens de ene topic bestaan ze niet, volgens de andere zijn er enkele, etc.
Dit zijn de eisen waar de headset als 't even kan aan moet voldoen.
- Draadloos (evt. zou een draad van min. 3.5 meter ook goed zijn)
- Stereo
- Goed geluid (heb 't nodig voor games waar een detail het verschil kan maken)
- Comfortabel (moet er niet al te veel last van krijgen als ik 'm tien à twaalf uur op heb)
Het moet eigenlijk dus een goeie draadloze gamers-headset zijn. Heeft iemand enig idee waar ik iets in deze richting kan vinden, en of 't überhaupt wel bestaat?
Alvast bedankt. ^^
Ik heb al wat op internet gezocht en aan guildies gevraagd, maar ik kom niet verder dan headsets met draad. Mijn probleem is dat m'n PC behoorlijk ingebouwd staat in een kast en dat de draad dan dik drie meter moet zijn. Langste wat ik gezien heb is 2.5m, te kort dus. ^^ De zoekfunctie leverde me vanalles op, behalve een duidelijk antwoord.
Dit zijn de eisen waar de headset als 't even kan aan moet voldoen.
- Draadloos (evt. zou een draad van min. 3.5 meter ook goed zijn)
- Stereo
- Goed geluid (heb 't nodig voor games waar een detail het verschil kan maken)
- Comfortabel (moet er niet al te veel last van krijgen als ik 'm tien à twaalf uur op heb)
Het moet eigenlijk dus een goeie draadloze gamers-headset zijn. Heeft iemand enig idee waar ik iets in deze richting kan vinden, en of 't überhaupt wel bestaat?