[Headset] Op zoek naar wireless headset

Pagina: 1
Acties:

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10-2025
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een draadloze headset. Ik heb 'm nu zowel voor WoW als CoD nodig en het moet er dan nu toch maar eens van komen. Heb 't al te lang uitgesteld. :P

Ik heb al wat op internet gezocht en aan guildies gevraagd, maar ik kom niet verder dan headsets met draad. Mijn probleem is dat m'n PC behoorlijk ingebouwd staat in een kast en dat de draad dan dik drie meter moet zijn. Langste wat ik gezien heb is 2.5m, te kort dus. ^^ De zoekfunctie leverde me vanalles op, behalve een duidelijk antwoord. :P Volgens de ene topic bestaan ze niet, volgens de andere zijn er enkele, etc.

Dit zijn de eisen waar de headset als 't even kan aan moet voldoen.
- Draadloos (evt. zou een draad van min. 3.5 meter ook goed zijn)
- Stereo
- Goed geluid (heb 't nodig voor games waar een detail het verschil kan maken)
- Comfortabel (moet er niet al te veel last van krijgen als ik 'm tien à twaalf uur op heb)

Het moet eigenlijk dus een goeie draadloze gamers-headset zijn. Heeft iemand enig idee waar ik iets in deze richting kan vinden, en of 't überhaupt wel bestaat? :P Alvast bedankt. ^^

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 10:55

BaRF

bijna kerst

gewoon een goede kwaliteit verlengsnoertje van 1,5m geen idee? :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Kort gezegd.. goede draadloze stereo headsets bestaan gewoon niet..

Ik en een maat van me waren daar ook naar op zoek.. na vele maanden zoeken vonden we er 1.. in China.. met het oog op een eventuele inkoopactie hebben we er 2 over laten komen voor (relatief) veel geld.. resultaat: er komt geen inkoopactie.. kwaliteit is ruk, en het ding is achteraf niet eens stereo als je de mic aan zet..

mijn advies: koop een goede bedrade headset, met eventueel een verlengsnoer of zo'n speaker/headset schakelkastje..

Ik heb zelf een Sennheiser headset die ik samen gebruik met het schakelkastje van m'n oude Gamevoice-set.. enige andere switch die ik ken is van plantronics.. deze: http://www.plantronics.co...ucts/cat640035/cat3600586

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-02 21:36

sphere

Debian abuser

Ik denk dat draadloze sets ook wel eens oncomfortabel zwaar kunnen zijn door het ontbreken van externe voeding.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10-2025
Ik heb het idee van draadloos maar laten varen. :) M'n andere voorwaarden blijven echter staan, en het ding moet ook goed werken met TeamSpeak. Heeft iemand tips voor een goeie gamers-headset en weet iemand ook waar ik die kan kopen/bestellen?

• Tha Ertenal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2022
Ik gebruik de Zalman ZM-RS6F 5.1. Dit is een headset met surround geluid. Bij games is dit echt relaxed, maar bij wat muziek vind ik het minder (nog steeds goed hoor!)

AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450

Pagina: 1