[TV-out] 9-pins s-video ?

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Hell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 20:40
Omdat ik mijn TV aan wil sluiten op mijn computer, heb ik een standaard 4-pins s-videokabel gekocht. Die blijkt alleen niet in mijn videokaart te passen.
De videokaart waar het om gaat is een XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e,2x DVI, TV-out), PVT43GNDF7
Op de videokaart zit een connector waar een 9-pins s-videokabel in zou moeten. Na wat zoekwerk op GoT en via google vond ik een plaatje van een connector die er in lijkt te passen:
Afbeeldingslocatie: http://pics.orion84.nl/9pins.jpg
(de bovenste connector)

Alleen is nu de vraag: waar vind ik zo'n kabel/verloopstekker? Bij mijn videokaart zat er geen.
De kabeltjes die ik tegengekomen ben op internet waren van mensen die een Radeon kaart hebben, of een kaart die ook video in aan kan. Past zoiets dan ook op mijn kaart?

In de FAQ en op andere plekken binnen GoT en via google vind ik tegenstrijdige berichten, en nergens een duidelijk antwoord op de vraag welke kabel ik nodig heb en waar ik zo'n kabel kan krijgen. Een schop (of liever een duwtje) in de goede richting zou gaaf zijn _/-\o_

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 08:04
Hier kun je ze gewoon kopen: http://www.mcsnet.nl/nl/dept_5.html: 9 pins male naar s-video 4 pins/tulp female voor 8 euro.

Verwijderd

die videokaart heb ik ook (maar dan AGP) je kunt je tv beter aansluiten op een DVI... da's toch wat beter beeld

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

@ TannisfaN : misschien offtopic dan, maar weet jij toevallig ook waar ik een verloop van DVI naar S-video kan kopen ? (ontopic: misschien heeft TS daar ook wat aan) :)

iets met foto's...

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:00

_Ernst_

Mark It Zero!

Waar heb je je videokaart gekocht? Zo'n kabeltje behoort er toch wel bij te zitten, aangezien die uitgang op deze manier vrij nutteloos is, aangezien het geen standaart s video uitgang is..
Ik zou er dus 1 bij de winkel waar je hem hebt gekocht proberen te regelen.

Last.fm

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:12

BCC

Als het goed is past een 5 pins stekker in het 9 pins gaatje. Tenminste, dat is bij mijn videokaart het geval.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• ibizadesire
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 21:14
ik heb dezelfde kaart (alleen 256mb :) ) en daar zat ook geen kabel bij :(

ben al verschillende zaken afgelopen, maar geen van allen kan zo'n VIVO kabel (video in video out) leveren. Sommigen zeggen dan weer dat dit merk afhankelijk is...

Op de site hierboven kan je die precies inderdaad bestellen. Ik ga dat maar eens doen dan.
Pagina: 1