Toon posts:

Samsung LE27T51B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een degelijke LCD tv die best wat jaren mee moet kunnen gaan. Ik heb gekozen voor een LCD omdat de normale grote tv nu toch wel een beetje verleden tijd aan het worden is, en om nou over 10 jaar nog steeds zo'n oude te hebben vind ik maar niks. Vooral het gemak van de LCD spreekt me aan.

Ik heb aanvankelijk alleen gekeken naar het uiterlijk en ben verliefd geworden op de strakke design van de LE27T51B. Maar ja het belangijkste blijft altijd nog het innerlijk.

Resolutie 1366 x 768
Beelddiagonaal 27"
Brightness 500
Contrast Ratio 800:01:00
Screen Aspect Ratio(169/43) 16:09
Viewing Angle (H/V) 170/170

Nu heb ik eigenlijk al een beetje mijn keuze gemaakt, maar misschien weten jullie mij te behoeden van een grote miskoop.

Het is natuurlijk niet niets wat je ervoor betaald, en als het gaat om een levensduur van 15 jaar zijn een paar tientjes meer of minder niet van belang. Is deze TV tien hondertjes waard of niet, waarom zou ik deze wel/niet moeten kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 23:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kleine zachte schop omhoog.

Verwijderd

15 jaar voor een LCD scherm,is wel erg lang hoor.Eerder een jaar op 7 tm/ 10 moet je eerder op rekenen,de kwalieit van zo'n scherm gaat op den duur toch achteruit,door slijtage.

Verwijderd

Heb deze gezien bij Harendse.. Vind het opvallend goed beeld geven, echter vond ik hem wel wat "scherp" waardoor het niet echt mooi uit kwam..

Wat is die grote ronde ding op de voorkant ? Was dat de aan/uit knop ?

Afbeeldingslocatie: http://data.icecat.biz/img/norm/high/339662-6816.jpg

Verwijderd

Die Samsungs hebben inderdaad opvallend goed beeld :) ,ik heb er 1 gezien waar een x-box 360 op was aangesloten,super beeld,totaal geen vertraging,ondanks dat het een lcd is.

En zijn in verhouding niet te duur :)

dat ronde ding,kan ook het oog wezen voor de afstandsbediening.

En ga het scherm eerst ergens bekijken,voordat je koopt,smaken verschillen nogal,wat de 1 mooi beeld vind,vind de ander minder.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 14:39 ]