probleem met emuleren nfsmw

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 07:04

dawauz

XboX live : DaWauZ

Topicstarter
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg elke keer deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.jezus.islamiet.nl/images/puchforum/nfsmw.jpg

Ik heb deamon tool 4.0 geinstalleerd, en daarmee disc1 emuleert.
Dan sd4hider een aantal keer op hide/restore/hide gezet, en dan proberen te starten via de ge-emuleerde cd of via de speedloader die in de program files staan.

Het lukt me niet om het aan de gang te krijgen. Heb deamon tools gedeinstalleerd, en het via alcohol gemount (ik dacht mss omdat ik 2 emulatie progs had) maar dat werkte ook niet.

Ik zou niet weten wat ik nu nog kan proberen, kan iemand mij helpen?

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Waarom speel je gewoon niet met je originele DVD? :P
M.a.w.: dit mag hier niet hé :P, zoek gewoon ff goed in Google en je vind het in notime :Z

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
lees faqs eens door. Je mag niet over illegale dingen hier praten :P

• dawauz

dawauz

Topicstarter
ik heb kopieen van mijn originele cds gemaakt, das toch legaal?

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:08
Mount de image, dan sd4hider starten en dan het spel.
Mount anders beide virtuele cd-roms als je die hebt of reboot soms je pc.
Dan moet het werken :)

[ Voor 6% gewijzigd door ID-College op 07-12-2005 22:49 ]

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

dawauz schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:48:
ik heb kopieen van mijn originele cds gemaakt, das toch legaal?
Mja..kweenie precies. Volgens mij is het omzeilen van de beveiliging opzich al illegaal. Ongeacht of je het origineel in je bezit hebt.... d8 ik

[ Voor 41% gewijzigd door Yellowneck op 07-12-2005 22:52 . Reden: ff quote derin gezet ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• jozy
  • Laatst online: 19-11 07:19
tip zoek naar sd4blocker. Die werkt een stuk beter

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
YellowNeck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:49:
Mja..kweenie precies. Volgens mij is het omzeilen van de beveiligen opzich al illegaal. Ongeacht of je het origineel in je bezit hebt.... d8 ik
Dat klopt :)
Overigens is het ook erg makkelijk te vinden als je maar weet waar je moet zoeken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 07-12-2005 22:53 ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

YellowNeck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:49:
Mja..kweenie precies. Volgens mij is het omzeilen van de beveiligen opzich al illegaal. Ongeacht of je het origineel in je bezit hebt.... d8 ik
Stuur dan een topic report...

Ik heb wat extra vragen:
Ik heb een dvd-emulatie tool draaien, alleen gebruik ik mijn originele dvd's als ik game.
Welke games onderzoeken of cd emulatie software hebt draaien?
En beginnen deze ook te 'zeuren' als je dvd emulatie hebt draaien maar de games van originele dvd's speelt?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• dawauz

dawauz

Topicstarter
jozy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:50:
tip zoek naar sd4blocker. Die werkt een stuk beter
net geprobeerd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Rob schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:56:
[...]

Ik heb wat extra vragen:
Ik heb een dvd-emulatie tool draaien, alleen gebruik ik mijn originele dvd's als ik game.
En beginnen deze ook te 'zeuren' als je dvd emulatie hebt draaien maar de games van originele dvd's speelt?
Ze zeuren inderdaad ook als je gewoon met de originele dvd speelt.
Spellen zoals The Sims 2 en Nfs-hp hebben deze beveiliging. Er zijn er nog meer, maar kan ik niet herinneren.

Overigens helpen we niet bij het omzeilen van beveiligingen, of dit nou met een legale kopie gebeurt of niet, dit kunnen wij niet controleren. :)

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

[...]

Ik heb wat extra vragen:
Daar gaat het me helemaal niet om, wil dawauz alleen ff uit de droom halen waarin hij/zij denkt legaal bezig te zijn, ook al heeft hij/zij het origineel.

Maargoed, Dawauz, check je email ff, daarin staat ff een klein stapje dat je wellicht werkt
Metal schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:01:
[...]

...
Overigens helpen we niet bij het omzeilen van beveiligingen, of dit nou met een legale kopie gebeurt of niet, dit kunnen wij niet controleren. :)
Juistem, daarvoor zijn gelukkig andere (minder strengere) sites zoals bittorrent sites :P

[ Voor 26% gewijzigd door Yellowneck op 07-12-2005 23:14 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Er is verder weinig illegaals aan om je eigen cd`s te kopieren. volgens de wat heb je daar het reacht toe. Het probleem is het verkopen van die kopien en dat mag dus niet. Zolang voor thuis gebruik mag het. Maar waarom zou je een kopi van een spel maken voor eigen gebruik terwijl je het orgineel hebt?! Klinkt dus een btje raar => Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 14% gewijzigd door DaannO op 07-12-2005 23:18 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Ik heb wat extra vragen:
Volgens mij doen de games die Safedisc 4 protectie hebben dit.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijder Alcohol 120% es van je computer. Ik heb het op m'n laptop ook alleen voor elkaar gekregen met alleen DeamonTools en SD4Hider derop en dat werkt prima. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Steefph
  • Laatst online: 18-11 12:42
Of bij je deamon tools rechtermuis op icoontje en dan bij emulatie Safedisc aan vinken.

Alles is terug te redeneren naar 4

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

DaannO schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:16:
Er is verder weinig illegaals aan om je eigen cd`s te kopieren. volgens de wat heb je daar het reacht toe. Het probleem is het verkopen van die kopien en dat mag dus niet. Zolang voor thuis gebruik mag het. Maar waarom zou je een kopi van een spel maken voor eigen gebruik terwijl je het orgineel hebt?! Klinkt dus een btje raar => [afbeelding]
Omdat het altijd insteken en uithalen van de cd omslachtig is en je ruimte zat hebt op je HD? Ik heb een legale FarCry, BF2, NFSU2, NFS:MW. De drie eerste speel ik vanaf m'n harde schijf. En met de vierde zou ik dat graag ook doen. Je DVD elke keer weer in dat doosje drukken, eruit halen, blabla... Dat ding plooit, goed voor de datalaag is dat ongetwijfeld ook niet.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Probeer de search eens :)
Oplossingen voor problemen met het emuleren van legale cd's/dvd's zijn al heel vaak langsgekomen. Verder is dit topic een klein zooitje aan het worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.