Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een Sony-Ericsson T230 met simlock. Omdat ik hem al 2 jaar in gebruik hen heb ik een unlockcode aangevraagd bij T-Mobile. Via de website kreeg ik na invoeren van de IMEI-code direct een unlockcode. Maar... verder geen instructies wat ik ermee moet doen :? Weet iemand hoe ik het ding nu kan unlocken? Misschien een speciale combinatie met *'jes en #'jes ? Bij mn vorige telefoon (nokia 3210) moest dat wel op zo'n manier, en dat werd ook netjes erbij vermeld destijds.

BTW. met google kom ik alleen maar op illegale manieren uit om hem te unlocken. Dat ben ik niet nodig, want ik heb legaal een unlockcode gekregen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 07-12-2005 22:25 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

gewoon een andere sim er in duwen, dan krijg je vanzelf de vraag. Tenminste dat dacht ik.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
ik dacht dat het altijd met + # etc was. Dus heb je geen code gekregen met dat soort dingen ertussen? Of echt alleen maar getallen. Want ik had een x aantal jaar terug ook een Ericsson met dacht ik allemaal * etc ertussen

edit:

http://www.telecomvergeli...93/forum/?thread_id=13721

Kijk hier maar naar en voornamelijk naar T300 gedeelte

[ Voor 24% gewijzigd door jozy op 07-12-2005 22:29 ]

• Palomar
  • Niet online
sebastius schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:25:
gewoon een andere sim er in duwen, dan krijg je vanzelf de vraag. Tenminste dat dacht ik.
Dat zou natuurlijk ook een mogelijkheid kunnen zijn. Nog niet aan gedacht. Ik heb alleen op het moment geen andere sim bij de hand, dus dan moet ik even een paar dagen wachten voor ik uitsluitsel kan geven.
jozy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:28:
ik dacht dat het altijd met + # etc was. Dus heb je geen code gekregen met dat soort dingen ertussen? Of echt alleen maar getallen. Want ik had een x aantal jaar terug ook een Ericsson met dacht ik allemaal * etc ertussen
Nee, echt alleen een code zoals 12345678. Er staat op die pagina wel een linkje voor uitleg over SIM-lock opheffen, maar daarmee kom ik bij een lijstje met algemene brochures uit over hoe goed T-Mobile wel niet is ;) (https://www.t-mobile.nl/p...p_en_support/ps1.87.5.asp link werkt alleen met IE :/)

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 07-12-2005 22:34 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

<- * * <- intoetsen, dan kom je in het locks menu (links, ster, ster, links)
Achter de verschillende benamingen zie je open of gesloten hangslotjes staan.
De gesloten hangslotjes zijn de simlocks. Die selecteer je, waarna je de unlockcode kunt invoeren.
Voor een prepaid telefoon zijn dat de offerlock en de netwerklock.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Palomar
  • Niet online
thnx _/-\o_

Ik hoefde alleen een NCK-lock in te vullen :)
Pagina: 1