Enter scriptje gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 20:45
Ik zoek een scriptje die constant een enter geeft, los laat, weer een enter geeft etc. etc... Ik heb al op google gezocht maar ik kan niets vinden wat ik nodig heb. Ik ben een leek op computergebied dus ik kan zelf ook geen scriptje schrijven. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? Of misschien wil iemand even zo'n scriptje schrijven?

BvD Moreno

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:24

Rmg

zoek eens naar autoit 3

Verwijderd

Misschien doe je er verstandiger aan de FAQ hier even te lezen. Je post is nu een scriptrequest, en dat is niet echt toegestaan hier. Daarnaast hoef je geen 'BvD Moreno' onder je post te zetten ;)

Wat wil je bereiken? Waar moet die toetsaanslag terecht komen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zoek eens op autoit, daarmee kan je heel makkelijk hetgeen doen wat je wilt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 20:45
Het doel van het script is dat ik een online spel speel waarvan de channels bijna altijd vol zitten. En om er in te komen loopt iedereen constant op enter te drukken. Hierbij geld wie het eerst komt wie het eerst maald. Dus het leek me wel handig als ik gewoon een scriptje kon draaien die voor mij constant een enter blijft geven.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Is het een probleem om een gummetje op je enter-knop te leggen met een boek daarop?

Siditamentis astuentis pactum.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

/Scriptrequest.

Dit forum is voor problemen die je tegenkomt terwijl je aan het programmeren bent, niet om iemand te zoeken die iets voor je maakt, of jou helpt het macro-programma te vinden die jij zoekt.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.