Heb je de foutmelding al opgezocht in de support-site van de maker? Heb je de installatie al eens opnieuw uitgevoerd? Is het pakket uberhaupt geschikt voor XP? Wat zegt de supportdesk van Allplan? Wat heb je al geprobeerd? Wat werkte er niet aan? Heb je je PC al gereboot na installatie?
Vind je je topicstart niet ook wat summier? Zoals je ziet zijn er nog zat vragen om te beantwoorden.
Hoe dan ook. Het gaat waarschijnlijk om een .ocx bestand. Dan zou je eens kunnen proberen uitpuzzelen welke er bedoeld wordt (door bijv. even te zoeken in je register op "documentviewerframe" bij voorkeur onder een of andere allplan sleutel, maar ik zou even zoeken vanaf de "root" (My Computer)) en vervolgens met Regvr32 het bestand opnieuw te registreren.
Vind je je topicstart niet ook wat summier? Zoals je ziet zijn er nog zat vragen om te beantwoorden.
Hoe dan ook. Het gaat waarschijnlijk om een .ocx bestand. Dan zou je eens kunnen proberen uitpuzzelen welke er bedoeld wordt (door bijv. even te zoeken in je register op "documentviewerframe" bij voorkeur onder een of andere allplan sleutel, maar ik zou even zoeken vanaf de "root" (My Computer)) en vervolgens met Regvr32 het bestand opnieuw te registreren.
[ Voor 98% gewijzigd door RobIII op 07-12-2005 22:15 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij