Voor mijn tomtom go-300 heb ik sinds kort een externe antenne omdat mijn auto (peugeot307) een speciale vooruit heeft. Wat is de beste plaats om de ontvanger te plaatsen? op de site van tomtom leggen ze hem gewoon op het dashboard (maar daar heb ik toch nog steeds "last"van de vooruit?) sommige mensen houden het op het gespikkelde stukje achter de achteruitkijk spiegel. Uittesten gaat niet zo makkelijk, want het is dus niet zo dat ik ineens van 7 sat. terugval naar 2 ofzo het blijft een hele tijd gewoon op max. staan (ook zonder ext. antenne)
Op het dashboard kan ik het netste en makkelijks de kabels wegwerken, maar als iemand me kan overtuigen dat hij toch echt beter presteerd (vooral in de stad met hoge huizen, zoals a'dam en denhaag) kan ik hem ook achter de spiegel leiden, maar welke kant plak ik dan tegen de ruit, de afgewerkte kant of juist met de "onderkant"tegen de ruit.
Is de externe antenne extra of is het ook een sterkere/krachtigere uitvoering
iemand antwoord/tips? maar dan wel met betrekking tot dezelfde auto/vooruit
Op het dashboard kan ik het netste en makkelijks de kabels wegwerken, maar als iemand me kan overtuigen dat hij toch echt beter presteerd (vooral in de stad met hoge huizen, zoals a'dam en denhaag) kan ik hem ook achter de spiegel leiden, maar welke kant plak ik dan tegen de ruit, de afgewerkte kant of juist met de "onderkant"tegen de ruit.
Is de externe antenne extra of is het ook een sterkere/krachtigere uitvoering
iemand antwoord/tips? maar dan wel met betrekking tot dezelfde auto/vooruit
www.casarodriguillo.com