Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zwaar probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 160 Gb HD die ik heb verdeelt over enkele partities
Nu heb ik mijn windows partitie weer opnieuw geïnstalleerd, maar nu 'leest' ie de overige partities niet meer, staan er als lokaal station en kun je niet opkomen. 2 partities laat hij wel zien, maar als ik naar de eigenschappen van álle stations kijk heb ik daar de tab 'beveiliging' niet meer bijzitten. Hieraan moet het liggen want ik heb hier eerder problemen mee gehad. (dat ik geeneens op mijn eigen schijf kon!!).

Nu is mijn vraag:

hoe kan ik die beveiligings-tab weer terugkrijgen en/of hoe krijg ik weer toegang tot de overige schijven?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als je de tab 'beveiliging' niet hebt, heb je of simple file sharing & security aanstaan, of heb je geen ntfs volume.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt,

PM ben ik nu aant proberen, hoe kan ik die simple file sharing uitschakelen?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Folder Options > View > Use easy file sharing :?

Een beetje meer eigen inzet mag wel zeg..

[ Voor 42% gewijzigd door fsfikke op 07-12-2005 21:13 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ziggers,

Ik zie niet zo goed in wat dit met Beveiliging & Virussen te maken heeft, het lijkt me eerder iets voor Windows Operating Systems, maar aangezien ik een heleboel informatie, eigen inzet en een goede topic titel mis - ga ik je topic niet verplaatsen maar sluit ik het topic.

Kijk eens in de Windows Operating Systems FAQ voor meer informatie, en kom je er dan alsnog niet uit - open dan gerust een nieuw topic waarin je een goede topic titel kiest, genoeg informatie geeft (foutmeldingen bv.) en eigen inzet toont.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.