Bij de betere compuboeren kan je de betere kasten zonder voeding kopen.
Standaard kasten komen met standaard voeding, maar "echte" kasten komen zonder voeding...
Standaard kasten komen met standaard voeding, maar "echte" kasten komen zonder voeding...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Bij comptechworld doen ze dat ... moet je ff. vragen
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Bij alle meubelzaken verkopen ze kasten zonder voeding
ROFLMAOOp vrijdag 19 januari 2001 15:40 schreef InterCC het volgende:
lol... ik zie mezelf al staan: oh, mooie houten kast.. hoeveel 5 1/4 bays heeft ie? wat? geen voeding!? kost zeker weer extra??Op vrijdag 19 januari 2001 15:40 schreef InterCC het volgende:
en geen fans? wat heeft ie eigenlijk wel? oh, hmm, glazen deurtje. nou das in ieder geval mooi ;P
Verwijderd
LOLOp vrijdag 19 januari 2001 16:20 schreef aatos het volgende:
[..]
lol... ik zie mezelf al staan: oh, mooie houten kast.. hoeveel 5 1/4 bays heeft ie? wat? geen voeding!? kost zeker weer extra??
en geen fans? wat heeft ie eigenlijk wel? oh, hmm, glazen deurtje. nou das in ieder geval mooi ;P
Ja, ik zoek ook een kast zonder voeding. Iemand in de omgeving A'dam die weet waar zo'n ding te halen is? Het hoeft maar een klein simpel atx'je te zijn voor m'n oude hardware.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zeker ook allemaal een Enermax voeding gekocht?
Ik ben ook nog op zoek naar een kast zonder voeding en ja, ook voor m'n 2e systeempje
Ik ben ook nog op zoek naar een kast zonder voeding en ja, ook voor m'n 2e systeempje
Niet?
[Specs]
Nee, nog nietOp vrijdag 19 januari 2001 17:22 schreef SiGNe het volgende:
Zeker ook allemaal een Enermax voeding gekocht?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maak je eigen kast.
Je kan zelfs je CASE van een PIZZADOOS maken [heeft ECHT iemand gedaan en het werkt ook nog]
Een HOUTEN kast is niet ECHT optimaal voor je hitte, maar het staat wel erg mooi.
Je kan zelfs je CASE van een PIZZADOOS maken [heeft ECHT iemand gedaan en het werkt ook nog]
Een HOUTEN kast is niet ECHT optimaal voor je hitte, maar het staat wel erg mooi.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1