Toon posts:

[Apache] Apache/1.3.23 Server at... weghalen.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Wanneer ik bijv. geen index.php bestand in de hoofdmap van mijn locale apache server map zet krijg ik een overzicht (index of) van alle bestanden die in de map staan. Maar onderaan staat dan:
Apache/1.3.23 Server at localhost Port 80. Veel webruimte aanbieders zoals de gratis accounts van lycos draaien volgens mij ook op apache en hebben wel de index of regel maar onderaan alle mappen staat dus niet Apache/1.3.23 Server at localhost Port 80.
Ik zou nu graag willen weten of ik dit zou kunnen instellen?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10
Misschien httpd.conf??

Ik gebruik zelf EasyPHP (daar zit Apache bij in) en zou dit ook wel graag willen weten

*bookmarked

Verwijderd

#
# Optionally add a line containing the server version and virtual host
# name to server-generated pages (internal error documents, FTP directory
# listings, mod_status and mod_info output etc., but not CGI generated
# documents or custom error documents).
# Set to "EMail" to also include a mailto: link to the ServerAdmin.
# Set to one of: On | Off | EMail
#
ServerSignature Off

Zoek dit stukje tekst ff op in de httpd

regel 462 als het goed is

Verwijderd

Topicstarter
Beste Silvirio,

Ik heb het bestandje gevonden maar ik ben nog even bezig met het zoeken van de regel want het is bij mij niet regel 462 en met dreamweaver kon ik die regel niet vinden, maar ik heb al wat andere leuke dingen veranderd. Echt bedankt en ik denk dat ik hem wel vind!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:56:
Beste Silvirio,

Ik heb het bestandje gevonden maar ik ben nog even bezig met het zoeken van de regel want het is bij mij niet regel 462 en met dreamweaver kon ik die regel niet vinden, maar ik heb al wat andere leuke dingen veranderd. Echt bedankt en ik denk dat ik hem wel vind!
Wat voor andere leuke dingen heb je veranderd dan?? Misschien hebben andere mensen er ook wat aan (onder andere ik :) )

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Je kunt hem ook gewoon helemaal onderin erbij zetten vincenth.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet iedere Apache config file is hetzelfde uiteraard, dus niet bij iedereen staat deze tekst op regel 462 8)7.
Zoek gewoon in het bestand naar 'ServerSignature', zorg dat er geen #-teken voorstaat en verander On naar Off. Simpelweg 'ServerSignature On' onderin zetten kan ook aangezien het configfile van boven naar onder wordt afgelezen, maar helemaal netjes is het niet :P Vergeet niet Apache te restarten nadat je de file aangepast hebt.

🌞🍃

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; even in je configfile kijken lijkt mij dermate logisch dat het geen topic behoeft om daarachter te komen :) Ik stel voor dat je zelf eerst even om je heen kijkt voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.