Is het mogelijk om, vooral in /4, de "waarschuwing" bij nieuwe posts uit te breiden met iets van:
[q]
Let op:
Ik begin het tamelijk storend te vinden, vooral de laatste tijd, dat mensen overal maar topics voor openen zonder zelf enige inzet te tonen.
Een paar recente voorbeeldjes (openingsposts dus):
[rml][ C#] Floating point internationalization[/rml]
[rml][ C#] Dragable Win App[/rml]
Testprocedures voor websites
Javascript bouncing window IE error
[rml][ HTML] n00b vraag.. File openen vanuit HTML[/rml]
Nu zijn die topics misschien niet echt "slotjeswaardig", maar ik vind wel (zonder op de man te willen spelen overigens) dat hier best wat meer inzet getoond mag worden van de TS.
Ook vind ik het aantal W&G -> P&W (en omgekeerd) moves nogal irritant de laatste tijd. Ligt het aan mij of worden het er steeds meer?
[q]
Let op:
- ...
- ...
- ...
- Vermeld wat je al geprobeerd hebt. Omschrijf de exacte foutmelding. Vertel wat er niet werkte aan de door jou geprobeerde oplossingen
- Vermeld wat je, en waar je al gezocht hebt. Vertel waarom de zoekresultaten niet voldoen aan je wensen.
Ik begin het tamelijk storend te vinden, vooral de laatste tijd, dat mensen overal maar topics voor openen zonder zelf enige inzet te tonen.
Een paar recente voorbeeldjes (openingsposts dus):
[rml][ C#] Floating point internationalization[/rml]
[rml][ C#] Dragable Win App[/rml]
Testprocedures voor websites
Javascript bouncing window IE error
[rml][ HTML] n00b vraag.. File openen vanuit HTML[/rml]
Nu zijn die topics misschien niet echt "slotjeswaardig", maar ik vind wel (zonder op de man te willen spelen overigens) dat hier best wat meer inzet getoond mag worden van de TS.
Ook vind ik het aantal W&G -> P&W (en omgekeerd) moves nogal irritant de laatste tijd. Ligt het aan mij of worden het er steeds meer?
[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 07-12-2005 16:47 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij