Het scherm van mij laptop valt bij bewegen weg. Beeld word zwart, zodra ik het beeld iets verstel krijg ik weer goed beeld. Ik heb naar contactpunten gezocht maar daar is logiserwijs lastig bij te komen. Ik ben wel zover gekomen om de case eraf te halen. Het enigste waar ik makkelijk bij kon zijn een paar draadjes die (lijkt erop) in het beeldscherm verdwijnen. Ik heb deze goed aangedrukt en nagelopen, zonder resultaat. Weet iemand waar ik de oplossing kan vinden, ben bang dat binnenkort het scherm het helemaal begeeft. Op de een of andere manier wordt er druk ofzo uitgeoefend op iets waardoor die het contac verliest.
ik heb hier een armada die dat ook wel eens heeft. Probeer eens om het scherm naar achter te kantelen om te kijken of het erger wordt. Soms (bij mij) helpt het om links boven het toetsenbord een klein klapje te geven, ik ben te lui om er contactspray in te spuiten, het is een connector probleem.
Om te weten of het niet je videokaart is moet je er even een monitor aan hangen. Als die dat probleem ook heeft weet je dat je videokaart bezig is naar de eeuwige computerhemel te gaan maar dat geloof ik niet, ik denk eerder aan een bijna kapotte lamp (ccfl) of aan een niet helemaal lekkere connector
Om te weten of het niet je videokaart is moet je er even een monitor aan hangen. Als die dat probleem ook heeft weet je dat je videokaart bezig is naar de eeuwige computerhemel te gaan maar dat geloof ik niet, ik denk eerder aan een bijna kapotte lamp (ccfl) of aan een niet helemaal lekkere connector
Als ik er een monitor aan hang werkt ie perfect.Ierlandfan schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:20:
ik heb hier een armada die dat ook wel eens heeft. Probeer eens om het scherm naar achter te kantelen om te kijken of het erger wordt. Soms (bij mij) helpt het om links boven het toetsenbord een klein klapje te geven, ik ben te lui om er contactspray in te spuiten, het is een connector probleem.
Houd ik het scherm zelf van de laptop stil werkt ie ook perfect, het is egt alleen bij het bewegen van het scher, ga er dus ook vanuit dat het contactpuntjes zijn. Wat is die contactspray dan?
Meestal zit er een soort flatcable tussen het scherm en de printplaat, deze kan wel eens losraken of storen.