Ik heb een stukje code geschreven aan de hand van allerlei handleidingen, die een post-variabele moet versturen.
Deze code zou dus naar post.php de variabele 'blaat' met als waarde '1234' moeten versturen.
Echter, het komt niet aan. Als ik het script lokaal debug krijg ik de melding "Syntax OK".
Als ik de waarde via een html-bestand verstuur werkt het wel.
Het script staat in de goeie directory (cgi-bin) en heeft de juiste rechten (755). Toch werkt het niet. Ik krijg een lege pagina, maar in mijn php-bestand komt het niet aan. Dat weet ik omdat het php-bestand een waarde in een database zet als $_POST['blaat'] bestaat.
Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| #!/usr/local/bin/perl
BEGIN { print "Content-type:text/html\n\n"; }
use HTTP::Request::Common;
use CGI::Carp qw(fatalsToBrowser);
use warnings;
use LWP 5.64;
my $browser = LWP::UserAgent->new;
$browser->request(POST, 'http://geensite.nl/refoweb/post.php', ['blaat' => '1234']); |
Deze code zou dus naar post.php de variabele 'blaat' met als waarde '1234' moeten versturen.
Echter, het komt niet aan. Als ik het script lokaal debug krijg ik de melding "Syntax OK".
Als ik de waarde via een html-bestand verstuur werkt het wel.
Het script staat in de goeie directory (cgi-bin) en heeft de juiste rechten (755). Toch werkt het niet. Ik krijg een lege pagina, maar in mijn php-bestand komt het niet aan. Dat weet ik omdat het php-bestand een waarde in een database zet als $_POST['blaat'] bestaat.
Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
[ Voor 7% gewijzigd door Hmail op 07-12-2005 16:04 ]
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.