Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
Als ik jou was zou ik je kast eens goed bekijken en dan als dat mogelijk is je moederbord er uithalen, dat kan meestal door 'm in z'n geheel uit de kast te schuiven met zo'n fancy uitschuif of openklap kast! Dan kun je rustig je proc. eruithalen en het temp. kabeltje bevstigen, en dat zou ik doen; op de heatsink, zo dicht mogelijk bij de cpu, maar net niet ertegenaan! Snappie???
suc6
suc6
is die heatsink een stuk ijzer bij de proc.?? en wat bedoel je met niet helemaal er tegen aan?
om je slot 1 eruit te halen, moet je waarschijnlijk eerst de voedingskabel eruit trekken en stroomkabeltje van de koeler. En ja dat "ijzerenblok" is indd koelblok. Bij een pentium 2 sluit volgens mij die koel blok niet helemaal tegen de catrige aan, dus prop ie maar tussen die crack.
*oeps* lees net dat je een slot a heb... maar het zal wel bijna hetzelfde zijn
*oeps* lees net dat je een slot a heb... maar het zal wel bijna hetzelfde zijn
Slot A cpu eruit halen doe je gewoon door de schuifjes aan de zijkant (boven en onder) omhoog of omlaag te schuiven, dan kun je hem er zo met koeler en al uittrekken.
(Lees: je hoeft niet je hele mobo eruit te halen)
(Lees: je hoeft niet je hele mobo eruit te halen)
wat ik heb gedaan is ff mijn voeding eruit gehaald en toen had ik wel genoeg ruimte:)
Pagina: 1