Be Stronger Than Your Excuses
Verwijderd
Herinstall van het programma heeft dat gelukt?
En wat waren je wijzigingen op het OS voordat of nadat je met Ghost werkte ? Dat is namelijk erg belangrijk....
Als je XP schijf als 1ste word benaderd bij boot, dan zou het geen problemen moeten opleveren, als dat linux is dan heb je mischien een conflict waarop je Ghost nu niet meer werkt. Kijk of er een update of een fix is van het programma wat dit mischien wel gewoon oplost. Suc6
En wat waren je wijzigingen op het OS voordat of nadat je met Ghost werkte ? Dat is namelijk erg belangrijk....
Als je XP schijf als 1ste word benaderd bij boot, dan zou het geen problemen moeten opleveren, als dat linux is dan heb je mischien een conflict waarop je Ghost nu niet meer werkt. Kijk of er een update of een fix is van het programma wat dit mischien wel gewoon oplost. Suc6
Sorry voor de wat late reactie...druk druk druk...
Ik heb in XP niets veranderd. Had eerst XP en alles geinstalleerd, en daarna pas Linux.
Terug gekeerd in XP zag ik dat mijn schijven weg waren. Heb nog wat op Google lopen zoeken, maar nog niets gevonden.
Ik heb in XP niets veranderd. Had eerst XP en alles geinstalleerd, en daarna pas Linux.
Terug gekeerd in XP zag ik dat mijn schijven weg waren. Heb nog wat op Google lopen zoeken, maar nog niets gevonden.
Verwijderd
Dan is er iets aan je config veranderd, don't ask me what maar ik denk dat het te maken heeft met linux,,,,,,,,
Verwijderd
Ik heb ook nog gehad dat ie bepaalde schijven niet toonde maar dat was dan als ik had zitten foefelen met rechten en gebruikers... Heb je al in die richting nagedacht?
Ik heb niet zitten foefelen met rechten en gebruikers, dus dat kan het ook niet wezen.
Heb mijn eigen al suf gezocht op Google, maar nog niet gevonden.
Heb mijn eigen al suf gezocht op Google, maar nog niet gevonden.
Pagina: 1