OpenVPN vs Hamachi

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 20:41
Mijn doel is om een netwerk dat op een campus ligt (waar al mijn klasgenoten wonen, intern dus) te koppelen aan mijn pc (ik woon niet intern). Met Hamachi is dat goed gelukt. Alleen zijn de pings hoog (1000 gemiddeld). Gamen gaat dus niet lukken en het heeft weinig zin.
Gebruik ik Hamachi met anderen die niet op die campus wonen, dan zijn pings rond de 20. Perfect dus.

Het hoge ping probleem ligt duidelijk aan hun kant. Maar hun internet is wel snel.

Nu vroeg ik mijn af of Hamachi problemen heeft om door hun router te komen en dat dit probleem met OpenVPN minder zal zijn.

Of dat zij daar op de campus met teveel mensen op 1 'draadje' zitten. De snelheid vanuit de campus is er zeker. En bijvoorbeeld MSN connectie van mij met een campusbewoner is ook goed (data verzenden lukt dus wel). Waarom zijn die pings dan zo hoog?

Verwijderd

Ehm, probeer het? Dat kunnen wij moeilijk zeggen daar wij nogal weinig inzicht in de situatie daar hebben.

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 20:41
ik dacht dat iemand mij misschien kon vertellen of OpenVPN betere resultaten (over het algemeen) beid vergeleken met Hamachi