Toon posts:

Rapidshare down?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik wil weten of die site nu down is of dat het aan mij ligt. Geen enkele rapidshare link werkt meer. de url rapidshare.de doet het ook niet meer.

Ik had hier gister geen last van. Ik heb wel gister hitma pro gebruikt en weer gedeinstalleerd. Daarnaast heb ik niks geks gedaan.

Als ik zelf een bestandje heb ge-upload en daarna op de link klik krijg ik wederom de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. En firefox zegt dat er geen verbinding gemaakt kan worden met rapidshare.de
Ik heb spybot ad aware en spysweeper al laten scannen maar die vinden niks.

Heeft iemand ook last van dit probleem

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik heb het zelfde probleem.

Kom heel rapidshare.de niet meer op :/

pingen werkt wel gewoon...

[ Voor 19% gewijzigd door Den the Man op 07-12-2005 14:22 ]

Pak je rust!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:00
En ik ook. Overigens, ik stel voor dat we niet allemaal gaan opsommen dat hij het niet doet zonder iets toe te voegen, hij's gewoon stuk. :P

Is www.ezshare.de niet ook van rapidshare? Die kan ik hier wel benaderen. Rapdishare.de geeft idd een connection refused melding.

Dus, nee Mart Ini, het ligt niet aan jou. Haal een keer diep adem, ga buiten een rondje lopen, neem een douche en probeer het nog eens... ;) De meeste sites halen de 100% uptime niet. ;) :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja, ghehe, gedaan! Ik postte dit omdat ik gister hitman pro heb gebruikt en ik dacht dat dat programma iets had veranderd in website toegang oid. Ik heb ooit 1 keer eerders een soortgelijk iets gehad en toen had ik haast geen toegang meer tot allerlei pagina's, vandaar:)

Maar bedankt voor de reacties:) Nu maar hopen dat de rapidshare servers niet zo vaak down zijn als de bf2 accountservers:P

Adioz,

Mart

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een kwestie van geduld dus, en op zich hoeven we niet voor elke website die het eventjes al dan niet doet een topic :)

Dit topic is gesloten.