Toon posts:

Problemen met verhuizing domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort mijn domein www.onlinewebdesign.nl verhuist naar een andere hoster omdat ik hem eerst doorgelinkt had naar een andere site www.thierryonline.nl/webdesign en ik wilde een eigen webspace voor die site.

Nu komt het probleem iedereen ziet de nieuwe site alleen ik krijg nog steeds de oude doorgelinkte site. Ik heb cookies verwijdert, tijdelijke bestanden, op andere computers hier geprobeerd maar op alle computers krijg ik hier die oude doorgelinkte site. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,

Thierry

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gokje, je gebruikt een DNS server die de verhuizing nog niet doorheeft (kan soms wel 2 dagen duren).
Je kunt even een andere dns-server gebruiken of afwachten.

Ik neem aan dat b-one je nieuwe host is? Want daar kom ik iig op uit (met XS4ALL nameserver).

[edit]Ah, het is gisteren pas omgegooid, dan durf ik mijn hand wel in het vuur te steken voor een DNS-server die het niet meer weet :P

edit:
Zucht, 3 dingen tegelijk doen en dan de helft van je verhaal vergeten :X Ach, [insert TheBorg's uitleg] :P

[ Voor 36% gewijzigd door IceStorm op 07-12-2005 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok maar nu doet ie het zeg maar wel op één computer in dit huis maar op de rest niet. Ligt dat nog steeds aan de DNS ze gebruiken toch dezelfde?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-02 20:39

TheBorg

Resistance is futile.

Probeer eens:
ipconfig /flushdns

Verwijderd

Topicstarter
Jaaa dankjewel hij werkt super bedankt :)