Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] RSS van enkel topic lijst en geen reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:25
Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om enkel de topic lijst van een subforum in een RSS te tonen. Op dit moment als je een RSS feed opvraagt, krijg je daarin juist de laatste reacties te zien, maar dit vind ik niet belangrijk.

Ik wil eigenlijk alleen maar de openings post zien en evt een getal met hoeveel replies er zijn, is dit er al of is het mogelijk om zoiets in te bouwen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Haal list_topics op voor het messageID van de eerste post en messagecount, gebruik vervolgens http://gathering.tweakers...24759038?limit=1#24759038 om de topicstart af te halen?

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 07-12-2005 18:57 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sorted.bits
Ahaa, ok, er is dus niet een standaard RSS wat dit doet ? Ok, dan zal ik dus zelf iets in elkaar moeten klussen :D

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 20:03

chem

Reist de wereld rond

Hmz, je wil dus het eerste ipv het laatste bericht als description van het item. Dat kan, maar dat geld vv voor iedereen; en ik denk niet dat dat de bedoeling is :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• sorted.bits
hmmm, tja het leek mij wel handig om een RSS feed te hebben welke gewoon de lijst met topics, met de TS als omschrijving en evt een veld met het aantal reacties op het bericht.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

Er is wel een 'simpelere' RSS feed, maar dat betreft de active topics en heeft geen mogelijkheid tot filtering op forum: http://gathering.tweakers.net/forum/rss

Op zich zou het niet moeilijk zijn daar een filteroptie bovenop te bouwen (bijvoorbeeld dmv een /forum/<id> of /category/<id> toevoeging), maar de vraag is of dat dan ook gebruikt gaat worden - zeker als het niet de standaard feed is en dus nergens 'geadverteert' wordt.

Vooralsnog dus even een wontfix tenzij iemand hier een sterke usecase voor heeft.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.