misschien basis perl kennis ofzo, maar ik snap er niks van. kan ook niks vinden erover>
Ik heb dit stuk code:
probleem is dus dat bij sommige adressen het mail adres niet goed word doorgegeven(denk ik, bij sommige crasht mn script maar bij de meeste mail adressen gaat t wel goed). Dan denkt ie waarschijnlijk dat het @ een array is.
voorbeeld: naamblala@provider.nl word naamblabla.nl
wel raar want mijn mail adres gaat wel gewoon goed door...
hoe los ik dat op? normaal moet je er een \ voorzetten en dan escapet hij hem. maar volgens mij gaat dat in dit geval niet echt op....
heb even strict aangezet voor de foutmeldingen, maar anders dan dat ik sommige vars niet gedeclareert heb krijg niks.
!edit
ben er nu achter dat de mime-lite module crasht op bepaalde mail adressen... hoe kan dat?
Ik heb dit stuk code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| $email = GetFormValue('emailadres');
print $email;
$fid = GetFormValue('projectId');
$msg = MIME::Lite->new(
From =>'info@2control.nl',
To =>"$email",
Cc =>'info@2control.nl',
Subject =>'Uw 2control factuur',
Type =>'TEXT',
Data =>"Bijgaand uw factuur"
); |
probleem is dus dat bij sommige adressen het mail adres niet goed word doorgegeven(denk ik, bij sommige crasht mn script maar bij de meeste mail adressen gaat t wel goed). Dan denkt ie waarschijnlijk dat het @ een array is.
voorbeeld: naamblala@provider.nl word naamblabla.nl
wel raar want mijn mail adres gaat wel gewoon goed door...
hoe los ik dat op? normaal moet je er een \ voorzetten en dan escapet hij hem. maar volgens mij gaat dat in dit geval niet echt op....
heb even strict aangezet voor de foutmeldingen, maar anders dan dat ik sommige vars niet gedeclareert heb krijg niks.
!edit
ben er nu achter dat de mime-lite module crasht op bepaalde mail adressen... hoe kan dat?
[ Voor 58% gewijzigd door sharkzor op 07-12-2005 13:53 ]