Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers wiki?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
In deze thread wordt op dit moment een Wiki gebruikt om informatie van GoT-leden te beheren. Wellicht niet in een volledig open structuur, maar het bracht me op het volgende idee:

Is het wellicht niet handig om een Wiki op te zetten voor Tweakers.net/GoT? Hier kunnen leden dan informatie plaatsen in een overzichtelijke en toegankelijke manier. Niet alleen over hardware, software, development, netwerken, etc., maar ook over de site zelf (geschiedenis, leden, threads, etc.).

Zie bijvoorbeeld de FOK wiki.

Goed idee? Of ben ik niet de enigste die dit bedacht heeft?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Nakebod

Nope.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021

Verwijderd

Ik geloof dat deze wiki op spider007.net niet erg actief gebruikt/beheerd wordt op het moment. Ik vind het op zich een prima idee trouwens :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

We hebben er zelfs al eentje gefix0rds die helemaal in de t.net style is en de gebruikers uit de database van de frontpage haalt dankzij elevator en Cheatah :)

Deze gaan we helaas voor jullie pas inzetten zodra we de merge hebben gehad, en daarvoor wachten we nog steeds op React 1.9.4 :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.