[word 2003] vergelijkingseditor geeft rare meldingen

Pagina: 1
Acties:

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb hier een heel raar probleem met de vergelijkings editor in office 2003. Ik ben hier stagiere systeembeheer op een school en 2 weken geleden is alles hier overgegaan van office xp naar 2003.
De docenten wiskunde hebben echter een probleem. Zij kunnen namelijk de vergelijkingseditor niet gebruiken. Zodra zij de verglijkings editor willen gebruiken of een document willen openen waar gebruik is gemaakt van de vergelijkingseditor krijgen ze de foutmelding: "fout: ingesloten object niet gevonden".
Maar zodra ik inlog met administrator rechten zijn alle documenten prima te openen en komen de vergelijkingen gewoon in beeld.
Deze fout was er niet in office xp. Het probleem doet zich voor op zowel de computers met Windows xp als met de computers met Windows 2000. SP2 voor office 2003 is geinstalleerd.
Waar zou ik de oorzaak voor dit probleem kunnen zoeken? (Zelf denk ik aan de rechten van de docenten. Aangezien alles prima werkt als je als administrator inlogt.)

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 21:50

skate master

Autodesk Educator Expert

Zoals je zelf ook al aangeeft, lijkt het mij een probleem van de rechten.
Waarschijnlijk hebben de docenten geen rechten op het dll'tje waar de
verglijkingeditor op werkt.
Ik weet alleen niet hoe deze heet.

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kijk eens hoe het staan met de rechten op de volgende folder:
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Equation

Daar staat namelijk Equation editor 3.0 in.

-- == Alta Alatis Patent == --

• scartissue
  • Niet online
Ik heb de gebruikers de volle rechten gegeven op zowel de map waar de verglijkings editor in staat als de map waar alle dll's van office 2003 instaan. Maar ook dit lost niks op... Nog andere ideeen?

• scartissue
  • Niet online
niemand?