Het uitlezen van mijn textfile lukt niet!
Ik heb het volgende script:
Als ik ipv een "|" een ";" doe, is er niks aan de hand
Heel irritant.
Kan deze code trouwens niet makkelijker? Ik heb iets van 25 velden per pagina en die moet ik allemaal steeds aangeven, en alle foto velden een str_replace van %20 naar spatie...
Het schrijven in een bestand gaat trouwens als volgt:
Dit gaat wel gewoon goed.
Ik heb het volgende script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| foreach($bestand_file as $regel){ $pagina2 = ereg_replace("\n", "", $pagina2); $pagina_interieur2 = ereg_replace("\n", "", $pagina_interieur2); $foto2 = str_replace(" ", "%20", $foto2); $foto22 = str_replace(" ", "%20", $foto22); $foto32 = str_replace(" ", "%20", $foto32); $foto42 = str_replace(" ", "%20", $foto42); list($titel2, $bgplaatje2, $achtergrondkleur2, $tekstkleur2, $linkkleur2, $lettertype2, $link12, $link1url2, $link22, $link2url2, $link32, $link3url2, $pagina2, $foto2, $foto22, $pagina_interieur2, $foto32, $foto42)= split ("|", $regel); |
Als ik ipv een "|" een ";" doe, is er niks aan de hand

Kan deze code trouwens niet makkelijker? Ik heb iets van 25 velden per pagina en die moet ik allemaal steeds aangeven, en alle foto velden een str_replace van %20 naar spatie...
Het schrijven in een bestand gaat trouwens als volgt:
PHP:
1
2
| $xtra_inhoud = "$titel|$bgplaatje|$achtergrondkleur|$tekstkleur|$linkkleur|$lettertype|$link1|$link1url|$link2|$link2url|$link3|$link3url|$pagina|$foto|$foto_2|$pagina_interieur|$foto3|$foto4"; $open = fopen($file,"w+"); |
Dit gaat wel gewoon goed.