bestaat er iets van software die ervoor zorgt dat er automatisch op links in een website geklikt kan worden???
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Is toch niet om op advertenties te klikken ofzo hé?
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Anchorun
Anchorun is a lazy way to traverse the web. While you are browsing a page, click on the anchorun icon on the toolbar, and look the browser surfing by itself - loading a random link from the current page, and then another from the next page and then... oh, great! A site I've never seen!
/edit
Het juiste antwoord is: ja. Ongeacht wat TS bedoelt.
Anchorun is a lazy way to traverse the web. While you are browsing a page, click on the anchorun icon on the toolbar, and look the browser surfing by itself - loading a random link from the current page, and then another from the next page and then... oh, great! A site I've never seen!
/edit
Het juiste antwoord is: ja. Ongeacht wat TS bedoelt.
[ Voor 11% gewijzigd door CmdrKeen op 07-12-2005 11:56 ]
Bloed, zweet & koffie
Die bestaat, net als hardware waardoor je met 1 druk op de knop hoofdletters typt aan het begin aan de zin.
There is no replacement for displacement!
jij wil zeker makkelijk geld verdienen, met software dat net doet af je aan het surfen bent. en je per uur surfen een x bedrag krijgt.. bespaar je de moeite. dat hebben ze snel door
Ik zou het doen!
Ik denk dat de TS iets heel anders bedoelt.
Op sommige sites staan links genoemd als wwv.blaat.com, die niet als link worden weergegeven.
Dan c/p je je suf.
De vraag: is er software die ervoor zorgt dat je er gewoon op kunt klikken, of die het wel vertaalt in een link?
Op sommige sites staan links genoemd als wwv.blaat.com, die niet als link worden weergegeven.
Dan c/p je je suf.
De vraag: is er software die ervoor zorgt dat je er gewoon op kunt klikken, of die het wel vertaalt in een link?
afiedreke, het moge duidelijk zijn: leg even beter uit wat je precies bedoelt. En geef dan meteen even duidelijk aan over wat voor omgeving we praten. Windows? En welke browser?
Als klikken om te verdienen / een of ander wedstrijdje te spelen: hier zijn al diverse topics over geweest hier in SA. Gebruik even de GoT-search om deze door te nemen en probeer wat van de al gegeven tips. Kijk natuurlijk ook naar scriptingmogelijkheden van je eigen browser en OS, en andere automation mogelijkheden zoals AutoIt. Maar dat spreekt voor zich uit eerdere discussies
Als iets anders: wat dan precies? Zeker ook dan is het belangrijk welke browser want dan zijn er specifieke plugins nodig. Als dan Firefox: ik neem aan dat je dan al de extentions DB hebt doornomen, die bevielen niet?
Welkom op GoT trouwens
Omdat je nieuw bent: het lijkt me verstandig om even de Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen, net als de "sticky" topics bovenaan SA
Als klikken om te verdienen / een of ander wedstrijdje te spelen: hier zijn al diverse topics over geweest hier in SA. Gebruik even de GoT-search om deze door te nemen en probeer wat van de al gegeven tips. Kijk natuurlijk ook naar scriptingmogelijkheden van je eigen browser en OS, en andere automation mogelijkheden zoals AutoIt. Maar dat spreekt voor zich uit eerdere discussies
Als iets anders: wat dan precies? Zeker ook dan is het belangrijk welke browser want dan zijn er specifieke plugins nodig. Als dan Firefox: ik neem aan dat je dan al de extentions DB hebt doornomen, die bevielen niet?
Welkom op GoT trouwens
Omdat je nieuw bent: het lijkt me verstandig om even de Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen, net als de "sticky" topics bovenaan SA
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ik las vanochtend op een website dat deze website iemand ervan verdacht dat iemand bezig was die website de das om te doen. Er werd nml spam verstuurd in naam van die website en de google ads waren dusdanig vaak aangeklikt dat google de ads gestopt had omdat google het zaakje niet meer vertrouwde. Daarom mijn vraag dus.
offtopic:
Gebruik in het vervolg even de editbutton bij je laatste post als je nog wat toe wilt voegen; in plaats van daarvoor een nieuwe post te maken
Gebruik in het vervolg even de editbutton bij je laatste post als je nog wat toe wilt voegen; in plaats van daarvoor een nieuwe post te maken
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ahzo. Dat kan inderdaad prima. Ik ga dan niet gelijk links of namen geven (want het is misbruik maken van andermans systemen
) maar dat kan in principe best op diverse manieren.
Vraag bij zoiets is dan wel een beetje of het nu komt doordat er vanaf 1 PC heel veel wordt geklikt (dan had Google ook "gewoon" een IP kunnen blokkeren), dat er iets van een eng script in een mailtje zat (zou niet meer moeten mogen
), dat de code rondom de ad zelf simpelweg in dat mailtje zat (kan ik me iets bij viirstellen maar ik ken de Google ads code niet), of dat iemand gewoon simpelweg vraagt of iedereen even klikt (lijkt me vrij redelijk).
Anyway, omdat het dan wat meer die richting uit gaat, verplaats ik je topic van Software Algemeen naar Beveiliging & Virussen en vul ik de topictitel iets aan met 'om systemen te misbruiken' er achter
Vraag bij zoiets is dan wel een beetje of het nu komt doordat er vanaf 1 PC heel veel wordt geklikt (dan had Google ook "gewoon" een IP kunnen blokkeren), dat er iets van een eng script in een mailtje zat (zou niet meer moeten mogen
Anyway, omdat het dan wat meer die richting uit gaat, verplaats ik je topic van Software Algemeen naar Beveiliging & Virussen en vul ik de topictitel iets aan met 'om systemen te misbruiken' er achter
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Firefox Tool, Page Info daar zie je alle links van een pagina!
Blah mensen zouden moeten leren alleen links te onderstrepen.... of in ieder geval links DUIDELIJK weer te geven.
Blah mensen zouden moeten leren alleen links te onderstrepen.... of in ieder geval links DUIDELIJK weer te geven.
[ Voor 56% gewijzigd door swampy op 07-12-2005 20:48 ]
There is no place like ::1
Pagina: 1