{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
[ Voor 57% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-12-2005 11:03 ]
@ madmark, TS wil geen Paint
[ Voor 25% gewijzigd door Syntagma op 07-12-2005 11:02 ]
en zoals ik al zei.. copy pasten in paint.. verkleuren de foto's dus nog steeds geen optie
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
irfanview Gratis te downloaden en te vinden op google.Polichism schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:00:
Ik heb een document met plaatjes,
al die plaatjes staan niet meer op HD.
Dus ik moet ze op 1 of andere manier opslaan.
Rechtermuisknop --> afbeelding opslaan (staat er niet bij)
Screenshot maken wil niet. ik beschik hier niet over PSP of PS.
Wel over paint maar dan verkleuren de foto's.
Als webpagina weergeven --> rechtermuisknop --> opslaan wil ook niet (staat er overigens ook niet tussen)
Iemand anders een idee?
Vertel het dan even
BVD
Windows Operating Systems >> Officesuites en -software
Waarom wil dit niet dan? Op die manier heb ik het net nog gedaan. Gewoon op de knop Prt Scr rammen en in Paint plakken. Dan de plaatjes knippen en als JPG opslaan ofzo...Polichism schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:00:
Screenshot maken wil niet.
Wat gebeurt er dan als je Prt Scr gebruikt? Blijft het geplakte deel wit ofzo?
smile an everlasting smile
Kies voor 'opslaan als html pagina'.
Dan maakt ie een mapje aan waarin de plaatjes als losse bestanden staan.
Snel, eenvoudig, klaar
[ Voor 17% gewijzigd door Syntagma op 07-12-2005 11:06 ]
hij wil geen paint is net al een paar keer gezegdRooN schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:04:
[...]
Waarom wil dit niet dan? Op die manier heb ik het net nog gedaan. Gewoon op de knop Prt Scr rammen en in Paint plakken. Dan de plaatjes knippen en als JPG opslaan ofzo...
Wat gebeurt er dan als je Prt Scr gebruikt? Blijft het geplakte deel wit ofzo?
Het gaat hier om foto's.. knippen en plakken: verkleuren ze
Is er geen optie in word dat ik gewoon foto's kan opslaan vanuit een document ?
Ik heb gewoon schrijf rechten of wat dan ook.. het is puur word die mij geen opties bied
[ Voor 58% gewijzigd door Polichism op 07-12-2005 11:07 ]
Verwijderd
Nee, hij wil dit niet omdat de foto's verkleuren als hij het plaatje rechtstreeks vanuit word kopieert/plakt. Maar ik ben benieuwd waarom Prt Scr niet werkt...Dit werkt bij mij namelijk altijd perfect, zonder verkleuren.andreict schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:05:
[...]
hij wil geen paint is net al een paar keer gezegd
[ Voor 10% gewijzigd door RooN op 07-12-2005 11:08 ]
Lees mijn post iets naar boven danPolichism schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:06:
*kuch* lezen *kuch*
Het gaat hier om foto's.. knippen en plakken: verkleuren ze
Is er geen optie in word dat ik gewoon foto's kan opslaan vanuit een document ?
Ik heb gewoon schrijf rechten of wat dan ook.. het is puur word die mij geen opties bied
En als ik hem als webpagina opsla krijg ik dus vage .jp_ bestanden.. kan ik die dan gewoon renamen naar .jpg ?
[ Voor 45% gewijzigd door Polichism op 07-12-2005 11:09 ]
plakken in paint, lekker makkelijkPolichism schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:08:
prt scr werkt gewoon.. maar waar zou ik ze moeten plakken en opslaan?
tipisch iets wat met lezen te maken heeft. als ik hem in paint plak verkleuren de foto's dan zien ze er niet uit. ben ik zo onduidelijk ?
Kies gewoon voor opslaan als webpagina.
Dan maakt ie een map aan met alle losse bestanden uit je Word-file, dus alle plaatjes netjes los.
Klaar
ik zeg toch net. als ik hem al html pagina opsla dattie dan de plaatjes als .jp_ opslaat ipv .jpg ?
met de vraag of ik die gewoon naar .jpg kan wijzigen ?
Probeer het eens te renamen zou ik zeggen
maar niet hier...
Dan doe je toch iets anders dan ik bedoel. Of het werkt anders bij jou. Als ik hier op Prt Scr druk, en doe paste in paint, komt daar mijn hele bureaublad te staan, dus incl. Start knop enz. geheel zonder verkleuringen (logisch, want dat is wat Prt Scr doet). Dan kan ik heel eenvoudig de plaatjes eruit knippen, in een nieuw paint-document plakken en opslaan als JPG.Polichism schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:10:
[...]
tipisch iets wat met lezen te maken heeft. als ik hem in paint plak verkleuren de foto's dan zien ze er niet uit. ben ik zo onduidelijk ?
Als ik alleen een plaatje uit een WORD-doc selecteer en kopieer en plak in paint, dan verkleurt het ook. Met Prt Scr gebeurt dit niet. OS is WinXP MCE.
[ Voor 81% gewijzigd door Lustucru op 07-12-2005 11:46 ]
Nou iets dankbaarder mag ook welPolichism schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:15:
tss laat maar.. heb het al gevonden.
maar niet hier...
Dat bij jou niet werkt wat hier wel gewoon prima werkt..
Fijn dat het gelukt is iig
Als je verder niets te melden hebt dan een flame.. post dan gewoon niet
Ik heb diverse foto's uit word documenten gepaste in paint, zonder enig kleurvervorming.
Anywayz, een simpele work-around is:
rechtermuisknop op afbeelding -> kopieren
ergens vrij op buroblad rechtermuis -> plakken
Nu komt Word zelf met de vraag dat het bestand moet worden opgeslagen alvorens active desktop te kunnen starten. Krijg je netjes een opslaan als scherm waarbij je de afbeelding kan opslaan. Active desktop annuleren (of terugzetten) en opgelost.
Niet schoon, maar werkt wel
[ Voor 11% gewijzigd door Lustucru op 07-12-2005 11:47 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
microsoft foto editor, kies voor bestand opslaan als en je hebt je plaatje...
works 4 me
Post het dan ook evenPolichism schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:15:
tss laat maar.. heb het al gevonden.
maar niet hier...
en flamen is nergens voor nodig
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland