[Expert boekhoudpakket] Server opzetten ?

Pagina: 1
Acties:

• Ti_Uhl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09-2012
Ik zou een server moeten opzetten voor expert, maar aangezien ik nog nooit met het pakket heb gewerkt en er weinig info over vind, weet ik langs geen kanten hoe dit gedaan word.
Gebruikt Expert een sql server of iets in die aard ? of valt er gewoon geen server voor te installeren en moet alles gewoon lokaal draaien ?

Op de site van expert valt niet veel info te vinden en google kon me ook al niet veel wijzer maken :s
http://www.expertm.com

Verwijderd

ten 1e de website is veranderd naar http://www.kluwersoftware.be/

Installaties en interventies

Koopt u een nieuw pakket of een extra module, dan zorgt het Intervention & Training Team desgevallend voor de installatie en een vlotte start.
Ondervindt u een moeilijkheid bij het gebruiken van uw programma's - technisch of inhoudelijk - dan kan de Helpdesk u wellicht snel verderhelpen.
Is dat niet het geval, dan kunt u een interventie ter plaatse aanvragen. Een ITT-medewerker komt dan bij u het probleem tot op de bodem uitzoeken én oplossen.

ten 2e De Helpdesk contacteren

1 Bel de Helpdesk op (078) 16 03 15 voor uw specifieke vragen over uw programma.
2 Toets uw klantnummer in...........

op de site staat inderdaad niets maar je zou ff kunnen bellen zo als bij Installaties & interventies staat

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

hebben die lui geen aparte server-software en een installatie module ? |:(

iets met foto's...

Verwijderd

Op de site staat tevens het volgende:
Expert/M Plus: een modern pakket met moderne technologie
- Client/server technologie
- C++, de krachtigste programmeertaal
- Database Microsoft SQL server
- Werken op afstand (ASP en ADSL)
- Batch/Printserver

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Heb je nu de helpdesk van expert al gebeld?

Ondertussen tik ik dit topic naar SA, waar het thuishoort.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland