Ik kreeg de vraag van een vriendin die momenteel voor een vrijwilligers organisatie in Colombia zit om uit te zoek wat voor haar een goede laptop is. Het is puur voor internet mail en word. Het enige is dat zij hem dus ook mee wil nemen naar dorpjes in de jungle kortom veel vervoer en niet altijd perfecte stroom voorziening accuduur is erg handig. Tevens niet te zwaar en groot maar wel stevig. Budget € 1100,-.
Let wel omdat er meerdere mensen met verschillende nationaliteiten op moeten kunnen werken is makkelijk overschakelen op een andere taal wel handig. Voorts moet het systeem onderhoudsvrij zijn en bij voorkeur daar te koop (versturen brengt teveel risico's met zich mee).
Mijn eigen idee is eigenlijk een Apple iBook maar ik weet ook niet alles dus wie weet een alternatief cq betere keuze.
Let wel omdat er meerdere mensen met verschillende nationaliteiten op moeten kunnen werken is makkelijk overschakelen op een andere taal wel handig. Voorts moet het systeem onderhoudsvrij zijn en bij voorkeur daar te koop (versturen brengt teveel risico's met zich mee).
Mijn eigen idee is eigenlijk een Apple iBook maar ik weet ook niet alles dus wie weet een alternatief cq betere keuze.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.