Ik heb een drietal pagina's gemaakt (gebaseerd op een van de asp lessen. http://www.madness.nl) namelijk change.asp, change_b.asp en change_c.asp
Op de tweede pagina worden de gegevens weergegeven en kunnen ze worden veranderd. dit heb ik als volgt gedaan:
Change_b.asp
Change_c.asp
maar nu is het vreemde dat als ik de waarde true zet in de tabel, hij deze goed uitleest, maar als ik deze wijzig hij de waarde false geeft en ik niet de waarde true kan krijgen? tevens als ik een waarde verander, hij toch de twee anderen verander in false?
What am i doing wrong? any pointers? anyone?
Op de tweede pagina worden de gegevens weergegeven en kunnen ze worden veranderd. dit heb ik als volgt gedaan:
Change_b.asp
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <% IF objRec.Fields("Dolby_Digital").Value = True THEN %>
<input type="checkbox" name="C1" value="True" checked></td>
<% ELSE %
<input type="checkbox" name="C1" value="False"></td>
<%END IF %>
<% IF objRec.Fields("DTS").Value = True THEN %>
<input type="checkbox" name="C2" value="True" checked></td>
<% ELSE %
<input type="checkbox" name="C2" value="False"></td>
<%END IF %>
<% IF objRec.Fields("THX").Value = True THEN %>
<input type="checkbox" name="C3" value="True" checked></td>
<% ELSE %
<input type="checkbox" name="C3" value="False"></td>
<%END IF %> |
Change_c.asp
code:
1
2
3
| SQLUpdate = SQLUpdate & "Dolby_Digital = '" & C1 & "' SQLUpdate = SQLUpdate & "DTS = '" & C2 & "' SQLUpdate = SQLUpdate & "THX = '" & C3 & "' |
maar nu is het vreemde dat als ik de waarde true zet in de tabel, hij deze goed uitleest, maar als ik deze wijzig hij de waarde false geeft en ik niet de waarde true kan krijgen? tevens als ik een waarde verander, hij toch de twee anderen verander in false?
What am i doing wrong? any pointers? anyone?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 10:14 ]