Ik heb een tijdje terug een website gebouwd voor een kennis van me. Deze staat op een bepaalde webspace (http://members.eenwillekeurigeprovider.com/) nu heeft deze klant een domeinnaam geregistreerd en deze dmv van een zgn. 0-pixel-frame laten doorverwijzen.
Doordat de de pagina in een frame geladen wordt ontstaan er 2 problemen in IE
Als eerst wordt de webstatscounter geblokkeerd, deze wordt niet meer getoond en er wordt een javascript error gegooid ("Acces is Denied"). Tevens kan ik geen gebruik maken meer van cookies in mijn asp pagina's.
Gezien ik deze issues kan "oplossen" door de security van IE op low te zetten of de pagina uit het 0-pixel-frame te laden kan ik aannemen dat security gerelateerde issues zijn mbt het frame.
Nu vroeg ik me af of er geen bepaalde workarounds zijn voor dit probleem.
Doordat de de pagina in een frame geladen wordt ontstaan er 2 problemen in IE
Als eerst wordt de webstatscounter geblokkeerd, deze wordt niet meer getoond en er wordt een javascript error gegooid ("Acces is Denied"). Tevens kan ik geen gebruik maken meer van cookies in mijn asp pagina's.
Gezien ik deze issues kan "oplossen" door de security van IE op low te zetten of de pagina uit het 0-pixel-frame te laden kan ik aannemen dat security gerelateerde issues zijn mbt het frame.
Nu vroeg ik me af of er geen bepaalde workarounds zijn voor dit probleem.
*blup*