Sinds wij zijn overgezet naar een wanadoo adsl family icm een speedtouch 330 modem hebben wij problemen. Het probleem is dat wij met moeite verbinding kunnen krijgen met internet en als wij verbinding hebben krijgen wij de melding dat ik opnieuw verbinding moet maken of off line moet blijven, daarnaast zie je rechtsonder de melding '' Lan verbinding 4'' niet aangesloten en netwerkadres verkrijgen.
Wanadoo heeft aangegeven dat de modem moet worden vervangen omdat deze niet compatible is met adsl family.
Kan iemand mij aangeven wat bovenstaand probleem kan zijn en hoe we dit kunnen verhelpen of dat we toch een nieuwe modem moeten bestellen.
Ik wil naar KPN maar mijn contract loopt nog bij wanadoo 5 maanden , KPN geeft aan dat zij de wanadoolijn die op KPN zit niet kunnen verbreken. Is dit zo?
Wanadoo heeft aangegeven dat de modem moet worden vervangen omdat deze niet compatible is met adsl family.
Kan iemand mij aangeven wat bovenstaand probleem kan zijn en hoe we dit kunnen verhelpen of dat we toch een nieuwe modem moeten bestellen.
Ik wil naar KPN maar mijn contract loopt nog bij wanadoo 5 maanden , KPN geeft aan dat zij de wanadoolijn die op KPN zit niet kunnen verbreken. Is dit zo?