ik zit een beetje rond te kijken naar een leuke 19incher om mijn el-cheapo 17inch te vervangen
nou zie ik bij norrod de samsung 950p en 900ft
die 900 is ongeveer 350,- duurder maar heeft ipv een .26 dot pitch een .20. voor de rest ongeveer hetzelfde. andere beeldbuis maar dezelfde refresh-rates.
beiden zijn ze plat.
kan iemand mij wat meer vertellen over die dot.pitch? maakt het echt uit?
zijn samsung's goeie monitoren in het algemeen?
is die 900FT zijn prijs waard in vergelijking tot die andere?
ik zit vaak uren achter elkaar achter de pc. spelletjes doen, en mijn opleiding is ook nog hogere informatica dus ik breng er best veel tijd achter door.
ik ben best bereid om die 1300,- uit te geven maar als die van 950,- ook goed is... dan die maar :-) ik heb trouwens een g-force-2 GTS van asus... 7700 dus
nou zie ik bij norrod de samsung 950p en 900ft
die 900 is ongeveer 350,- duurder maar heeft ipv een .26 dot pitch een .20. voor de rest ongeveer hetzelfde. andere beeldbuis maar dezelfde refresh-rates.
beiden zijn ze plat.
kan iemand mij wat meer vertellen over die dot.pitch? maakt het echt uit?
zijn samsung's goeie monitoren in het algemeen?
is die 900FT zijn prijs waard in vergelijking tot die andere?
ik zit vaak uren achter elkaar achter de pc. spelletjes doen, en mijn opleiding is ook nog hogere informatica dus ik breng er best veel tijd achter door.
ik ben best bereid om die 1300,- uit te geven maar als die van 950,- ook goed is... dan die maar :-) ik heb trouwens een g-force-2 GTS van asus... 7700 dus